سرمربی پرسپولیس گفت: باید بیشتر تلاش کنیم و کارها را درست‌تر انجام دهیم تا برنده شویم، اما فکر می‌کنم بسیاری از کارها را درست انجام ندادیم.

خوان کارلوس گاریدو پس از تساوی یک – یک پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: ابتدا از همه هواداران میلیونی پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم. افراد زیادی در استادیوم بودند و فکر می‌کنم انتظار برد را داشتند. هیچ‌کدام از افراد تیم خوشحال نیستند و فکر می‌کنم این یک نتیجه منفی است. تیم مقابل هم خوب بازی کرد. من در مورد تیم خودم بیشتر صحبت می‌کنم؛ ما باید بیشتر تلاش کنیم و کارها را درست‌تر انجام دهیم تا برنده شویم، اما فکر می‌کنم بسیاری از کارها را درست انجام ندادیم.

وی افزود: فرض بر اینکه بپذیریم حریف این کار را خوب انجام می‌دهد، باز هم باید در این صحنه‌ها بهتر باشیم. باید استقامت بیشتری داشته باشیم. وقتی در اولین حرکت بازی گل می‌خوریم، یعنی بیشتر باید تمرکز کرده و حواس‌مان را جمع کنیم. بعد از چند دقیقه بازهم همان حرکت تکرار شد. تیم ما هم بعد از دقایق اولیه تیم ما موقعیت‌های زیادی درست کرد و کنترل بیشتری روی بازی داشتیم.

گاریدو عنوان کرد: فکر می‌کنم ما فوتبال بازی کردیم و موقعیت‌های گل زیادی داشتیم. یک گل زدیم و نیمه اول را یک – یک مساوی به رختکن رفتیم با این تفکر که نیمه دوم می‌توانیم بازی را ببریم ولی قطعاً در نیمه دوم یکسری کمبود داشتیم. یک موقعیت گل هم داشتیم ولی باید بیشتر موقعیت گل ایجاد کنیم. خیلی از تعویض‌ها خوشحال نیستم. می‌دانم وقتی یک سرمربی را جذب می‌کنند برای این است که بازی‌ها را ببرد.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: کار من و مسئولیت من این است که بازی‌ها را ببرم؛ وقتی نمی‌بریم من مسئولیتش را بر عهده می‌گیرم. نیمه دوم باید موقعیت بیشتری ایجاد می‌کردیم. بازهم تأکید می‌کنم بازیکنان تعویضی باید بیشتر تلاش کنند. بازیکنانی که نیمه دوم وارد زمین شدن این شانس را از دست دادند که بیشتر خودشان را نشان دهند. تکرار می‌کنم؛ از تعویض‌هایم راضی نیستم. زمانی که تعویضی‌ها مثبت نیستند باید سرمربی مسئولیت را قبول کند و تعویض‌های دیگری داشته باشد. به هر حال در نیمه دوم بازی را با مساوی تمام کردیم.

گاریدو تأکید کرد: بازهم تکرار می‌کنم در نیمه دوم برای اینکه بازی را ببریم باید بیشتر موقعیت ایجاد می‌کردیم. مطمئناً باید به تیم حریف هم احترام بگذاریم و بگوییم که کار دفاعی مستحکمی داشتند. من باید در مورد تیم خودم صحبت کنم و بازهم تکرار می‌کنم که نتیجه منفی است. می‌پذیرم که سرمربی باید مسئولیت را بر عهده بگیرد. می‌دانم در باشگاهی فعالیت می‌کنم که از من برد می‌خواهند. در هفته‌ای که پیش رو داریم باید همه تلاش‌مان را کنیم و بخواهیم که بازی را ببریم.

سرمربی پرسپولیس گفت: به هر حال این اولین بازی فصل بود. اگر درباره پیش فصل صحبت کنیم خوب کار کردیم و حس و حال تیم خوب بود. اگر مسابقات شروع شود در برخی مسائل می‌توانیم بهتر شویم و پیشرفت کنیم. اگر از بُعد مثبت نگاه کنیم تیم ما نشان داد که می‌تواند خوب فوتبال بازی کند و خودش را به دروازه برساند.

گاریدو در پاسخ به سوالی درباره بازیکنان جدید جذب شده، عنوان کرد: باشگاه‌ها بازیکنان را جذب و با سرمربی مشورت می‌کنند. باشگاه بازیکنانی را می‌گیرد که فکر می‌کند مناسب است. مطمئناً نظر سرمربی هم داخل باشگاه مطرح می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا بازهم تیمش را تقویت خواهد کرد، گفت: باشگاه برای این موضوع در حال تلاش است، ولی امروز باید بیشتر در مورد بازی صحبت کنیم.

گاریدو در خصوص قضاوت بیژن حیدری گفت: موضوع خاصی نیست که مطرح کنم و به نظرم خوب بود. فکر نمی‌کنم اینطور باشد که موضوع داور را مطرح کنیم و این بهانه را به داور ربط دهیم. داور شاید یک روز اشتباهی انجام دهد و درست ندیده باشد، در این لحظه موضوع خاصی نیست که بخواهم بگویم و داور کارش را خوب انجام داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)