مرجع خبری پرسپولیس : گزینه سرمربیگری باشگاه پرسپولیس مذاکرات رسمی را با فدراسیون فوتبال کشورش برای هدایت تیم ملی ترکیه آغاز کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ محمود اوزگنر رئیس فدراسیون فوتبال ترکیه از آغاز مذاکره رسمی با مصطفی دنیزلی برای هدایت تیم ملی این کشور خبر داد. روز گذشته و پیش از برگزاری بازی برگشت پلی آف یورو 2012 مقابل کرواسی مطبوعات ترکیه بر قطع همکاری با گاس هیدینگ اشتراک نظر داشتند.

با این حال از رقم غرامت پرداختی برای فسخ قرارداد این مربی سرشناس خبری منتشر نشده بود.

 

 

در این ارتباط روزنامه خبر ترک در گزارشی نوشت گاس هیدینگ هلندی با دریافت 6 میلیون یورو با فدراسیون فوتبال ترکیه قطع همکاری می کند. با این حال محمود اوزگنر در مصاحبه با رسانه های این کشور گفت: قرارداد ما با هیدینگ تا پایان جام جهانی 2014 و به ارزش 50 میلیون دلار بود و برای فسخ آن باید حداقل نیمی از این قرارداد را به گاس هیدینگ پرداخت کنیم.

 

اوزگنر همچنین با تایید فهرست 6 نفره نامزد هدایت تیم ملی ترکیه گفت این فدراسیون تنها با مصطفی دنیزلی سرمربی سابق بشیکتاش و پرسپولیس مذاکره کرده است.

 

تیم ملی ترکیه شب گذشته پس از تساوی مقابل کرواسی در پلی آف مقدماتی یورو 2012 به دلیل شکست 3 بر صفر در بازی رفت از راهیابی به این رقابت ها بازماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)