استفان الشعراوی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود در تمرینات روز دوشنبه از ناحیه ساق پا با شکستگی روبرو شد.

 

روسونری برای انجام دومین بازی از مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان به آمستردام هلند سفر کرده جایی که میلانی ها تلاش می کنند به آمار صد در صد پیروزی های خود در این رقابت ها ادامه دهند اما آنها الشعراوی ستاره جوان شان را در اختیار ندارند.

به نقل از ac-milan.ir-گالیانی در این رابطه به خبرنگاران گفت:" من در راه فرودگاه این خبر را شنیدم.متاسفانه الشراوی بدشانسی آورده . بازیکنی که قطعا به بازی برابر آژاکس نمی رسد و باید شرایطش بررسی شود.با این حال ما باید به آینده امیدوار باشیم و با ایمان و اعتماد برابر آژاکس قرار بگیریم"

بر اساس آخرین گزارشات الشعراوی دست کم 15 روز دور از میادین خواهد بود و میلان برابر یوونتوس از حضور او ، کاکا و بالوتلی محروم است.

گالیانی ادامه داد:" کاکا برابر یوونتوس غایب خواهد بود. به نظر می رسد که او پس از وقفه ی بازی های ملی آماده بازگشت به میادین می شود. ما به شدت در مورد بالوتلی صحبت کردیم. بالوتلی نباید بار دیگر چنین کاری را انجام دهد.البته معمولا روی او خطاهای صورت می گیرد که به شدت خلاف قوانین است."

گالیانی در مورد شایعات اخیر مربوط به کاسیاس گفت:" لطفا شوخی نکید… من گفته ام که تا سوم ژانویه در این مورد حرفی نخواهم زد."

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)