گالیانی 69 ساله نائب رئیس باشگاه روسونری با بازگشت بازیکنان کلیدی مصدوم شان با قدرت هر چه بیشتر به میادین بازمی گردند.

 

میلانی ها موفق شدند با وجود مصدومیت های فراوان شنبه شب در سن سیرو سمپدوریا را 1-0 شکست دهند و گالیانی بعد از پایان بازی تاکید کرد نیمی از لیوان برای میلان پر شده و نیمی دیگر با بازگشت مصدومین پر خواهد شد.

به نقل از ac-milan.ir-پسران آلگری با پیروزی شنبه شب به شروع بسیار سخت شان در سری آ پایان دادند و در حال حاضر با هشت امتیاز در رده نهم قرار گرفته اند در حالی که اختلاف آنها تا صدر جدول هشت امتیاز می باشد.

در پیروزی شنبه شب این والتر بیرسا جوان بود که تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند،بازیکنی که به عنوان بخشی از قرارداد آنتونینی به جنوا راهی میلان شد.

گالیانی در صحبت هایی با وبسایت رسمی باشگاه گفت:" انتقال بیرسا-آنتونینی در آخرین لحظات نقل و انتقالات تابستانی انجام شد ،انتقالی که به سود هر دو طرف بود"

"بیرسا موفق به گلزنی شد و آنتونینی نیز در دربی شهر جنوا برای تیمش گلزنی کرد.بیرسا می تواند در لحظات سخت شروع این فصل با انگیزه ی خود به ما کمک کند"

"بنابراین در حال حاضر نیمی از لیوان  پر شده.ما همیشه موفق به گلزنی می شویم و اگر بتوانیم در خط دفاعی مرتکب اشتباه نشویم به خصوص در ضربات ایستگاهیی،بازی های بیشتری را خواهیم برد"

" در حال حاضر به کسب امتیاز برابر آژاکس در آمستردام فکر می کنیم زمانی که با بازگشت بخشی از بازیکنان مصدوم مان در فرم بهتری قرار می گیریم"

میلان سه شنبه شب از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در آمستردام به میهمانی آژآکس خواهد رفت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)