مرجع خبري پرسپوليس: مربي تيم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: مسابقه سختي با پرسپوليس داريم.

 

يورگن گده در نشست خبري پيش از مسابقه با پرسپوليس به جاي منصور ابراهيم‌زاده سرمربي تيم حاضر شد و گفت: فردا بازي بسيار سختي برابر پرسپوليس داريم. رويارويي اين دو تيم هميشه جذاب و تماشايي بوده اما مشكل اين است كه ملي‌پوشان ما صبح امروز به جمع ما اضافه شده‌اند.

 

قاسم حدادي‌فر را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم. همچنين سينا عشوري نيز در بازي فردا غايب است.

 

مربي آلماني ذوب‌آهن در مورد اينكه چرا محمد قاضي بعد از آن جريمه سنگين بخشيده شد و آيا اين مسئله به دليل كمبود بازيكن است، گفت: مسئولان باشگاه تصميم بخشش قاضي گرفتند و چنين تصميماتي در همه باشگاه‌هاي جهان گرفته مي‌شود.

 

گده در مورد حضور ملي‌پوشان در اردوي تيم ملي و مشكل ذوب‌آهن گفت: ملي‌پوشان و باشگاه‌ها دوست دارند به تيم ملي كمك كنند اما مسئولان فدراسيون بايد شرايط باشگاهي‌ كه بازيكنان ملي پوش خود را در اختيار تيم ملي قرار مي‌دهند درك كنند و برنامه‌ريزي مناسبي براي آن داشته باشند تا باشگاه‌ها نيز بتوانند از بازيكنان خود نهايت استفاده را ببرند.

 

مربي ذوب‌آهن در مورد غيبت منصور ابراهيم‌زاده در نشست خبري امروز گفت:‌فكر نمي‌كنم غيبت ايشان مشكل بزرگي باشد به دليل فشردگي كارها و حضور ايشان در جلسات من خدمت شما رسيدم اما نمي‌دانم چرا كاپيتان ما نيامد و از اين مسئله اطلاعي ندارم.

 

در پايان نشست خبري منصور ابراهيم‌زاده در محل جلسه حضور پيدا كرد و چون جلسه به پايان رسيده بود و به خبرنگاران خسته نباشيد گفت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)