خبرگزاری پرسپولیس :  دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من آمده ام که به پرسپولیس کمک کنم و در حال حاضر که کمتر فرصت بازی دارم حداقل کاری که می توانم انجام بدهم، این است که هیچ حاشیه ای از ناحیه من بوجود نیاید.

شهاب گردان افزود: خدا را شکر که بردیم، این سه امتیاز را لازم داشتیم. تیم روند رو به رشدی دارد و به ثبات رسیده است. پرسپولیس شکل گرفته است و قطعا شرایط بهتر از این خواهد شد. نتایج چند هفته اخیر تا حدی رضایت هواداران را به همراه داشته است. البته می دانیم باید در هفته آینده به گونه ای عمل کنیم که در شأن پرسپولیس نتیجه گرفته باشیم.

وی در این ارتباط که با وجود عدم حضور در ترکیب اصلی بازی ها هیچ حاشیه ای را بوجود نیاورده است، تصریح کرد: وظیفه من این است که با بازی هایم به تیم کمک کنم ولی حالا که بازی نکردم، باید تمام تلاش خودم را بکنم. حداقل کاری که در این شرایط می توانم برای تیم انجام بدهم این است که تمرین و تلاش کنم و برای تیم، بازیکنان، سرمربی و مخصوصا دروازه بان ها حاشیه درست نکنم. این حداقل کاری است که باید انجام بدهم.

دروازه بان پرسپولیس خاطر نشان کرد: شرمنده هواداران هستم که نتوانستم زیاد بازی کنم. از سوی دیگر خوشحالم که با این وجود در دل آنها جای دارم و همیشه از من حمایت می کنند.

گردان درباره شایعاتی که مبنی بر جدایی وی مطرح می شود، گفت: طبیعی است که در چنین مواقعی پیشنهادهایی مطرح شود ولی من بازیکن پرسپولیس هستم و برای هر پیشنهادی باید با باشگاه صحبت شود. البته من تمایلی به جدایی ندارم چون پرسپولیس را دوست داشتم که آمدم و می خواهم اگر روزی می روم زمانی باشد که در پرسپولیس موفق شده باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)