خبرگزاری پرسپولیس :  شهاب گردان می‌گوید پرسپولیس به شکلی که از ابتدای فصل می‌خواسته رسیده است و می‌تواند با ادامه این روند در هفته‌های آینده به رتبه‌های بالای جدول برسد.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر ملوان و آینده خود در جمع سرخ پوشان صحبت کرد.

پرسپولیس در یک بازی پرگل و البته سخت یک امتیاز از انزلی گرفت.

ما خوب بازی کردیم اما در دقایق اول بازی یک گل زود هنگام خوردیم و برای عادت کردن با جو ورزشگاه انزلی چند دقیقه‌ای سعی داشتیم خود را پیدا کنیم. می‌توانستیم بعد از به ثمر رساندن گل دوم پیروزی را حفظ کنیم اما خوشحالم که در خانه تیم خوب ملوان یک امتیاز گرفتیم.

روی گل اول مقصر نبودی؟

من در آن صحنه دید کافی نداشتم و دو، سه بازیکن در مسیر توپ قرار گرفته بودند، به همین خاطر دقیقا ندیدم که توپ از کدام نقطه به سمت من آمد. در دو بازی قبل که در دروازه پرسپولیس بودم کمی بدشانسی آوردم اما خدا را شکر می‌کنم که ما این دو بازی را واگذار نکردیم.

آینده پرسپولیس با توجه به روندی که آغاز کرده را چطور می‌بینید؟

بدون شک ما به روند خوبمان ادامه می‌دهیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید برای هر بازی میانگین دو امتیاز را به دست بیاورد. اگر ما در ادامه فصل همه بازی‌های خانگی خود را ببریم و در خارج از خانه هم یک امتیاز بگیریم کار سختی برای حضور در رتبه‌های بالای جدول نداریم. فکر می‌کنم الان به شکلی که از ابتدای فصل می‌خواستیم رسیده‌ایم.

ملوانی‌ها معتقد بودند گل دوم آنها که به وسیله داور مردود اعلام شد درست بوده.

مهاجم حریف روی من خطا کرد و داور قبل از اینکه ملوانی‌ها توپ را وارد دروازده کنند سوت زده بود. در غیر این صورت خود من از همه بازیکنان به توپ نزدیکتر بودم و می‌توانستم آنرا بگیرم اما به خاطر سوت داور توپ را رها کردم.

شایعه پیوستن تو به سپاهان در نیم فصل چقدر جدی است؟

فعلا که در پرسپولیس بازی می‌کنم باید ببینم در آینده شرایطم چگونه می‌شود. قبلا هم گفتم با پرسپولیس قرارداد دارم و دو باشگاه باید در این باره توافق کنند.

نظر خودت چیست؟ می‌خواهی در پرسپولیس بمانی؟

تصمیم گیرنده نهایی باشگاه است. احتمال دارد با ادامه این روند به تیم ملی هم دعوت شوم. فکر می‌کنم باشگاه در نیم فصل تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)