خبرگزاری پرسپولیس : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جدایی ام از تیم پرسپولیس شایعه است و مطمئنم تا نیم فصل شرایط من در این تیم تغییر خواهد کرد.

شهاب گردان در خصوص عدم دعوتش به تیم ملی گفت: طی چند هفته اخیر نتوانستم در ترکیب ثابت پرسپولیس به میدان بروم و به همین دلیل با صلاحدید آقای کیروش به تیم ملی دعوت نشدم که طبیعی هم هست اما این پایان کار من با تیم ملی نیست و قطعا تمام تلاشم را به کار می گیرم تا با انجام تمرینات بیشتر بتوانم ابتدا در ترکیب ثابت پرسپولیس به میدان بروم و سپس نظر دوباره کیروش را برای راهیابی به اردوی تیم ملی جلب کنم.

دروازه بان پرسپولیس پیرامون شایعاتی که در خصوص جدایی اش از پرسپولیس در نیم فصل به گوش می رسد تصریح کرد: این شایعات هیچکدام صحت ندارد و من تصمیمی برای جدایی از پرسپولیس ندارم. تا پایان فصل با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و با تمام وجود در خدمت تیم محبوبم خواهم بود. طبیعی است که در حال حاضر از شرایطم در پرسپولیس راضی نباشم اما مطمئن هستم که شرایط در هفته های آینده تغییر خواهد کرد و من هم فرصت پیدا می کنم تا در ترکیب ثابت پرسپولیس به میدان بروم. مطمئن باشید اگر به ترکیب راه پیدا کنم آن قدر آماده هستم که جایگاه قبلی ام را در پرسپولیس و تیم ملی پس بگیرم.

شهاب گردان در پایان ضمن تمجید از عملکرد نیلسون اظهار داشت: نیلسون یک دروازه بان باتجربه و با اخلاق است که در این مدت کوچکترین مشکلی بین ما ایجاد نشده است. شاید این یکی از خوش شانسی های من در پرسپولیس است که کاملا با نیلسون به لحاظ رفتاری و اخلاقی هماهنگ هستیم و هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)