دروازه‌بان‌ فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان که قراردادش را با این تیم تمدید کرد، گفت: کرانچار اصرار داشت قراردادم را تمدید کنم و مدیریت باشگاه هم چنین چیزی را می‌‌خواست.

شهاب گردان در گفت‌وگو با تسنیم در مورد تمدید قراردادش با سپاهان گفت: پس از صحبت‌هایی که با کرانچار داشتم در نهایت تصمیم به ماندن گرفتم. او اصرار داشت قراردادم را تمدید کنم و مدیریت باشگاه هم چنین چیزی را می‌‌خواست. قبلاً هم گفته بودم که دوست دارم در سپاهان بمانم و خدا را شکر می‌‌کنم که این اتفاق بدون مشکل خاصی رخ داد تا یک فصل دیگر در خدمت این تیم باشم.

«به من تضمینی برای فیکس بودن در سپاهان داده نشده است»،‌ وی با بیان این جمله در مورد اینکه آیا در صورت ماندن رحمان احمدی دوباره کار سختی برای فیکس شدن نخواهد داشت، افزود: برای رقابت مشکلی ندارم. فصل گذشته هم می‌‌توانستم جدا شوم ولی ماندم و بالاخره در ترکیب ثابت قرار گرفتم. اگر رحمان بماند مشکلی برای رقابت ندارم، چرا که سرمربی تیم تصمیم‌گیرنده است و بدون شک او بهترین‌ها را انتخاب می‌کند.

سنگربان سپاهان در مورد سه دروازه‌بانی که قرار است به جام جهانی بروند، خاطرنشان کرد: من برای آنها آرزوی موفقیت دارم. قطعاً این سه نفر دروازه‌بان‌های شایسته‌ای بودند که در فهرست نهایی قرار گرفتند. البته فوتبال ایران دروازه‌بان‌های شایسته دیگری هم دارد ولی نباید فراموش کرد که کی‌روش هم برای انتخاب بازیکن محدودیت‌هایی داشت و در نهایت تصمیم گرفت که داوری، احمدی و حقیقی را  انتخاب کند.

گردان در پاسخ به این سؤال که «دوست داری در جام جهانی کدامیک از آنها، دروازه‌بان‌ ثابت ایران باشد؟»، افزود: حقیقی و احمدی که دوستان من هستند ولی شناخت زیادی از داوری ندارم. اگر به من باشد دوست دارم یکی از دوستانم درون دروازه قرار بگیرد ولی این موضوع به انتخاب من نیست. من برای هر سه دروازه‌بان‌ آرزوی موفقیت دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)