دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: دوست نداشتم ضربه پنالتی بزنم.

به گزارش فارس، شهاب گردان پس از پیروزی سپاهان مقابل استقلال عنوان کرد: پنالتی چیزی را مشخص نمی‌کند و خوشحالم که توانستیم در این ضربات به برتری دست یابیم.

وی درباره ضربه‌ای که رحمتی در ضربات پنالتی زد گفت: چیزی نمی‌توانم بگویم چیزی به بیرون رفت و البته من به سمت توپ پریدم به هر حال خدا را شکر توانستیم در ضربات پنالتی به برتری برسیم.

دروازه‌بان سپاهان در مورد اینکه رحمتی چه چیزی قبل از ضربه پنالتی به او گفت تصریح کرد: من چیز خاصی نشنیدم.

گردان درباره اینکه آیا دوست داشته او نیز همچون رحمتی پنالتی بزند گفت: این طور نبود نمی‌خواستم پنالتی بزنم.

وی درباره اینکه آیا سپاهان مستحق برد در این بازی بود خاطرنشان کرد: صد در صد اینگونه است فکر می‌کنم دو تیم یک جور بازی کردند و در ضربات پنالتی ما توانستیم بهتر عمل کنیم و به برتری برسیم.

گردان درباره شعار هواداران استقلال علیه خلعتبری تصریح کرد: به هر حال تماشاگران حریف هستند و در ورزشگاه حریف هم بازی می‌کنیم این جو در ورزشگاه‌های ما متأسفانه وجود دارد.

دروازه‌بان سپاهان در مورد اینکه دوست دارد با چه تیمی در فینال جام حذفی بازی کند افزود: فرقی ندارد هر تیمی که در دیدار داماش و پرسپولیس به برتری دست یابد حتما مستحق فینالیست شدن است.

گردان در پاسخ به این سئوال که آیا فکر می‌کردید در ورزشگاه آزادی بتوانید استقلال را شکست دهید گفت: چرا چنین فکری نمی‌کردیم هم اکنون تیم‌ها به یکدیگر نزدیک شدند و فرقی ندارد در زمین خودشان بازی کنند یا زمین حریف.

وی درباره رقابت سپاهان و استقلال در لیگ برتر خاطرنشان کرد: همچنان این رقابت ادامه دارد و باید چند هفته دیگر بار دیگر به تهران بیاییم و مقابل استقلال بازی کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)