مرجع خبری پرسپولیس : شهاب گردان می گوید در بازی دوستانه پرسپولیس و شهرداری یاسوج هیچ مشکلی بین او و هواداران تیمش بوجود نیامده است.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ شهاب گردان در خصوص اتفاقات پس از پایان بازی دوستانه مقابل شهرداری یاسوج گفت: من کوچکترین برداشتی از درگیری به خاطر این اتفاقات نداشتم و هیچ مشکلی بین من و هواداران پرسپولیس ایجاد نشد.

 

 

 

وی افزود: برای روشن شدن موضوع لازم است اصل ماجرا را تعریف کنم. پس از پایان مسابقه در حال رفتن به سمت رختکن بودم که یکی از هواداران حاضر در رختکن درفشی فر با من مشغول به صحبت شد و نظراتش را گفت، یکی از بازیکنان (جواد کاظمیان) که با فاصله از من در حال آمدن بود به گمان اینکه درگیری لفظی بین ما ایجاد شده خودش را به من رساند اما هیچ مشکلی بین من و هواداران ایجاد نشد و حتی اولین نفری که از درفشی فر خارج شد من بودم.

 

 

گردان ادامه داد: حتی خانواده ام هم از این بابت نگران شده بودند و تماس گرفتند تا بپرسند ماجرای درگیری چه بوده؟ من به هیچ عنوان این حق و اجازه را به خودم نمی دهم که با هواداران پرسپولیس درگیر شوم، به خصوص در این شرایط که با وجود اوضاع پرسپولیس آن ها همچنان از تیم محبوبشان حمایت می کنند. من از رسانه ها هم می خواهم در انعکاس اخبار منصفانه عمل کنند و با اخبار کذب باعث ناراحتی و نگرانی مردم نشوند.

 

گردان در پایان گفت: من واقعا به دنبال این هستم که یکی از بهترین فصل هایم را در پرسپولیس داشته باشم و هر روز بیشتر تلاش می کنم تا به این هدفم برسم، امیدوارم این تلاش با نتیجه گرفتن پرسپولیس همراه باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)