خبرگزاری پرسپولیس : دروازه‌بان سابق تیم پرسپولیس در مورد توافقش با تیم سپاهان گفت: برای حضور در سپاهان با برخی بازیکنان تیم اصفهانی مشورت کردم و خوشحالم که بار دیگر در اصفهان به میدان می‌روم.

شهاب گردان که ساعتی پیش با مسئولان سپاهان برای حضور در این تیم اصفهانی به توافق رسید،  پیرامون بازگشتش به اصفهان می‌گوید:‌ من صبح امروز با پرسپولیسی‌ها مذاکره کرده و رضایتنامه‌ام را از این باشگاه دریافت کردم؛ مسئولان باشگاه سپاهان زحمت توافق با پرسپولیس را کشیدند و رضایتنامه مرا از این باشگاه دریافت کرده و من تا ساعتی دیگر به اصفهان می‌‌آیم تا با سپاهان قرارداد امضا کنم.

او در مورد معاوضه‌اش با رضا محمدی ادامه می‌دهد: در جریان توافقات دو باشگاه نیستم اما من هم مثل شما شنیده‌ام که قرار است رضا محمدی به جای من به پرسپولیس برود اما باز هم خبری از این مسئله ندارم.

دروازه‌بان جدید تیم سپاهان در مورد بازگشتش به اصفهان تصریح می‌کند: من در اصفهان شرایط بسیار خوبی داشتم و مطمئنم شرایطم در اصفهان خیلی بهتر از تهران خواهد بود؛ به هر حال سپاهانی‌ها از من شناخت نسبی دارند و دوستان خوبی در اصفهان دارم که مطمئنا این مسئله در ادامه به من کمک خواهد کرد.

از او در مورد اینکه آیا برای حضور در سپاهان با بازیکنان قدیم ذوب‌آهن مشورت کرده یا نه، می‌پرسیم که او اضافه می‌کند: من با بازیکنان سپاهان برای حضور در این تیم مشورت کردم و آنها به من گفتند که می‌توانم در سپاهان دوران خوبی داشته باشم و مطمئنم با آمدن به سپاهان بار دیگر به تیم ملی باز خواهم گشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)