خبرگزاری پرسپولیس : دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی توانم بگویم چه زمانی بازی خواهم کرد. در این باره نمی توانم نظری بدهم اما برای آن روز آماده هستم و منتظرم تا فرصت لازم را پیدا کنم.

شهاب گردان افزود: خدا را شکر که پیروزی خوبی آوردیم و تیم شکل بهتری پیدا کرده است. با این پیروزی و با نتایج اخیر امیدوارم که تیم شرایط خوبی در جدول پیدا کند. فکر می کنم با این پیروزی اخیر هواداران از همه خوشحال تر هستند و نتایج اول فصل را تا حدی به فراموشی بسپارند.

وی ادامه داد: قطعا پرسپولیس در جایگاه فعلی نمی ماند. باید در جدول بالا بیاییم و می خواهیم هواداران خود را سربلند کنیم.

گردان با اشاره به زدن 6 گل پرسپولیس به پیکان، تصریح کرد: نکته خوب دیگر این بازی، فشاری بود که از روی دوش مهاجمان برداشته شد. آنها با گلزنی که داشتند نشان دادند که مهاجمان خوبی داریم و می توانند در ادامه فصل در گلزنی بسیار موفق عمل کنند.

دروازه بان پرسپولیس درباره غیبتش در تمرینات، گفت: در این ارتباط با سرپرست تیم هماهنگ کردم و او هم موضوع را با سرمربی در میان گذاشت. مرخصی دو روزه گرفتم و از فردا در تمرینات حاضر می شوم.

وی درباره شایعات منتشر شده مبنی بر معاوضه خود با دروازه بان های دیگر لیگ خاطر نشان کرد: باشگاه این مساله را تکذیب کرده است. از من هم کاری غیر از تکذیب کردن بر نمی آید. در فصل نقل و انتقالات همیشه چنین اخباری منتشر می شود. من می خواهم در پرسپولیس بمانم و به اهداف خودم برسم و کاملا امیدوارم که روزهای خوبی داشته باشم.

گردان در پایان افزود: طبیعی است که دوست دارم بازی کنم و برای این مساله لحظه شماری می کنم اما اینکه چه زمانی بازی خواهم کرد، سوالی نیست که من جواب بدهم. نمی دانم چه زمانی بازی می کنم ولی آماده و منتظر فرصتی هستم که در اختیارم قرار بگیرد و برای آن روز خودم را آماده نگه می دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)