خبرگزاری پرسپولیس : دروازه بان پرسپولیس می گوید وقتی یک تیم می بازد،در آن باخت همه اعضای تیم مقصر هستند.

شهاب گردان روزهای سختی را می گذراند. شاید زمانی که داشت قراردادش را با پرسپولیس امضاء می کرد هرگز به این فکر نمی کرد که بیشتر نشستن روی نیمکت را تجربه کند تا اینکه به دروازه بان ثابت سرخ ها تبدیل شود. با این حال گردان صبور تر از فصل قبل شده است. یک سال بر تجربه او افزوده شده و اشتباهاتی که در ذوب آهن انجام داد را تکرار نمی کند. او یک هدف بزرگ دارد و می داند که برای رسیدن به جایگاه واقعی اش باید بجنگد.

«به خودم ایمان دارم. آنقدر می جنگم تا با جلب اعتماد ژوزه، جایگاهم را پس بگیرم. در دنیای حرفه ای فوتبال هر بازیکنی که آماده تر باشد بازی می کند.» جالب اینجاست که گردان از نیلسون هم حمایت می کند و می گوید که نباید در شکست مقابل مس او را مقصر نامید.

شکست مقابل مس کرمان غیر قابل پیش بینی نبود. انگار باختن ها پرسپولیس به یک عادت تبدیل شده است.
نباید این طور فکر کرد. تیم ما خوب بازی می کند. به نظر من کمی بدشانس هم هستیم. همه تیم ها به پرسپولیس که می رسند بهترین بازی خودشان را انجام می دهند. این نشان می دهد که پرسپولیس یک تیم بزرگ است. البته اگر موقعیت های زیادی را که به دست می آوریم تبدیل به گل شود خیلی از مشکلات حل می شود. ما در بازی با مس کرمان هم می توانستیم برنده شویم اما توپ های زیادی را از دست دادیم. به هر حال در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد. باید ترک عادت کرد.

فکر می کنی پرسپولیس چه مشکلی دارد که این طور نتیجه می گیرد؟ شرایط طوری شده که هواداران دیگر حوصله تشویق کردن پرسپولیس را هم ندارند.
همه کادر پرسپولیس از بازیکنان گرفته تا مربیان و مدیریت برای موفقیت تلاش می کنند اما واقعا خودمان هم نمی دانیم که مشکل اصلی کجاست. در مدیریت سردار رویانیان که شکی وجود ندارد. هیچ کدام از بازیکنان هم کم کاری نمی کنند. من به این پرسپولیس امیدوارم و می دانم که روزهای خوب هم از راه خواهد رسید.

مثلا در بازی با مس ، نیلسون خیلی هم موفق نبود.
اصلا این طور نیست. نیلسون در این چند وقت اخیر عملکرد خوبی داشته است. چرا زمانی که او موقعیت های خطرناک زیادی را دفع می کند این سوالات مطرح نمی شود؟ به نظر من وقتی یک تیم گل می خورد فقط دروازه بان مقصر نیست. همانطور وقتی یک مهاجم گل می زند نمی تواند آن گل را فقط به نام خودش ثبت کند. فوتبال یک ورزش گروهی است و نتایجی که در آن به دست می آید حاصل تلاش همه بازیکنان است.

فکر نمی کنی وقتش رسیده تا مربی به تو اعتماد کند؟.
این حق مربی است که هر موقع صلاح دانست از یک بازیکن استفاده کند. من در این مدت همیشه سعی کردم تا در اوج آمادگی باشم. می دانم تنها با بهتر و بهتر تمرین کردن است که نوبت را بدست می آورم. دنبال فرصتی هستم تا بتوانم توانایی هایم را ثابت کنم.

فکر می کنی این فرصت را بدست می آوری؟
چرا که نه. من وقتی به تیم ملی آمدم که یکی از دروازه بانان تیم ملی بودم. حالا هم می خواهم دوباره شروع کنم و پیراهن ملی ام را دوباره بدست بیاورم. این هم غیر از انجام بازی های خوب برای پرسپولیس ، ممکن نمی شود.

نیمکت نشینی های مداوم باعث شد تا شهاب گردان بازی کردن در تیم ملی را هم از دست بدهد. مسابقات انتخابی جام جهانی هم در حال برگزاری است. نگران نیستی که در جام جهانی برزیل جزو مسافران نباشی.
نه اصلا. کی روش نشان داده که به بازیکنان تیم ملی اعتماد کامل دارد. از این بابت خیالم راحت است که او همه چیز را خیلی خوب زیر نظر دارد. من از هدفی که دارم خسته نمی شوم و دوباره تلاش می کنم تا پیراهن تیم ملی را به تن کنم. خوشبختانه سرمربی تیم ملی آدمی است که فقط روی یکی دو بازیکن زوم نمی کند و همیشه آماده ها را دعوت می کند. من این روزها خیلی آماده هستم و انگیزه های زیادی دارم تا بتوانم دوباره توانایی هایم را نشان بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)