پرسپولیس نیوز : علی پروین سرپرست باشگاه پرسپولیس صبح امروز (دوشنبه ) با دعوت از پیشکسوتان این باشگاه روز شلوغی را برای این باشگاه رقم زده است تا شاید بتواند از این رهگذر و با اتکا به حمایت این افراد نظر مساعد وزیر ورزش و جوانان را برای دریافت امتیاز این باشگاه جلب کند.

در این نشست چهره های نامداری چون احمدرضا عابدزاده ، مجتبی محرمی، ضیا عربشاهی ، داوود فنایی ، علیرضا امامی فر، وحید قلیچ ، ابراهیم آشتیانی، حمید استیلی، پایان رفعت ، فریدون معینی ، مرتضی فنونی زاده، رحیم یوسف زاده ، علی انصاریان، طاووسی ، رضا جباری ،بهروز سلطانی ،حمید جاسمیان، حسین عبدی، جواد الله وردی و تعدادی دیگری از پیشکسوتان حضور دارند و به نظر می رسد پروین هدفش از این گردهمایی استفاده از حمایت این افراد برای کسب امتیاز باشگاه پرسپولیس برای مدت چهار سال باشد.

ˈعلی پروین ˈ پیشکسوت قدیمی پرسپولیس که در حال حاضر سمت سرپرستی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس را در اختیار دارد، هفته گذشته طی نامه ای به ˈ محمود گودرزی ˈ وزیر ورزش و جوانان در خواست گرفتن امتیاز این باشگاه را به مدت چهار سال را اعلام کرد؛ اما هنوز پاسخی از سوی وزیر دریافت نکرده است .

پیش از آغاز این نشست ˈابراهیم آشتیانیˈ هم دوره و همبازی سابق پروین در تیم پرسپولیس با یادآوری خاطراتی، از موانع موجود در راه خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس سخن گفت.

وی همچنین به تلاش هایی که تاکنون توسط پیشکسوتان این باشگاه در جهت واگذاری امتیاز این باشگاه به بخش خصوصی صورت گرفته است اشاره کرد.

در پایان سخنان آشتیانی،پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند درکنار پروین درجهت کسب امتیاز این باشگاه خواهند ماند.

همچنین ˈمحمد جمشیدیˈ و ˈمحمد حسین نامی ˈ دوتن از اعضا هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و ˈبهروز منتقمیˈ قائم مقام این باشگاه به این جمع پیوستند.

از نکات قابل توجه این جمع غیبت ˈ محمود خردبین ˈ یار همیشگی و حامی اصلی پروین در این نشست بود که ابهام برانگیز بود.

به نظر می رسد بار دیگر و چون دوره های قبلی پیشکسوتان نقش مهمی در بقای مدیران باشگاه پرسپولیس در راس امور این باشگاه داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)