پرسپولیس نیوز : تعداد زیادی از پیشکسوتان پرسپولیس با وجود تهدید باشگاه به پیگیری قضایی در گردهمایی امشب شرکت کردند.

 مراسم گردهمایی پیشکسوتان پرسپولیس و تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان در هفته دفاع مقدس از ساعت ۲۰ امشب، سه شنبه آغاز شد.

عل پروین، رضا وطنخواه، مجتبی محرمی، جمشید شاه محمدی، جواد الله وردی، امیرعابدینی، محمدحسن انصاری فرد، حمید جاسمیان، کورووش برمک، نادر باقری، مرتضی فنونی زاده، ضیا عربشاهی، بهروز سلطانی، امیرحسین اصلانیان، سعید نعیم آبادی، ادموند بزیک، ناصرمحمدخانی، مهدی محمد نبی، مرتضی کرمانی مقدم، محمد رویانیان، بهروز منتقمی همراه با سعید شیرینی از جمله حاضران در مراسم هستند.

-سلطانی، شیرینی و عربشاهی مسوولان بزگزاری مراسم و اعضای هیات مدیره شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس در ورودی رستوران حضور داشته و به مهمانان خوشامد می گفتند.
-مهمانان در ورودی سالن کنار بنری که نقشه ایران روی آن نقش بسته عگس یادگاری گرفته و ضمن دریافت نشان ویژه پیشکسوتان و نصب آن روی پیراهن یا کت در سالن مستقر می شدند.

-مراسم در یکی از سالن های تازه تاسیس واقع در تهرانسر برگزار شد.
-محمدحسن انصاری فرد و پروین تقریبا همزمان وارد سالن شده و خوش و بش گرمی با هم داشتند.
-پروین تاکید کرد شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس ثبت قانونی شده و دارای مجوز است و اعضای هیات مدیره در زمان مدیریت رویانیان و طبق رای گیری با حضور پیشکسوتان انتخاب شده و فعالیت های این شرکت برای ارایه خدمات به پیشکسوتان و حمایت از آنهاست و ارتباطی با باشگاه ندارد.
-به هنگام ورود پروین چهره هایی مثل عابدینی، ظلی و جاسمیان به استقبال وی رفته و در ورودی سالن با پروین گفت و گو کردند.
-پروین، جاسمیان و ظلی را بزرگترهای خود دانست و گفت: امشب کیف می کنم که همبازیان و شاگردانم را پس از مدتها کنار هم می بینم.
-در حالی که باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای برگزاری مراسم را غیرقانونی دانسته و از پیگیری قضایی خبرداده بود برخی مربیان تیم های پایه پرسپولیس مثل سلطانی، باقری، شاه محمدی در مراسم حضور داشتند.
-پروین و عابدینی کنار هم نشسته و درباره مسایل مختلف فوتبال و به ویژه امورات مربوط به پیشکسوتان با هم صحبت می کردند.

-عابدینی سخنرانی تندی علیه مسئولان پرسپولیس داشت و از مخالفان برگزاری مراسم به عنوان افراد زمین خورده ای یاد کرد که چشم دیدن ایستادگان را ندارند.

 

– جشن تولد ۷۲ سالگی علی پروین با یک کیک بزرگ همراه با آتش بازی و شمع کردن فوت برگزار شد.

هنگام برگزاری شایعه شد علی دایی و علی کریمی به مراسم آمده اند و عده ای به جلوی در ورودی رفتند اما خبری نبود.

یادبودی از تصاویر درگذشتگان تاریخ پرسپولیس تهیه شده و در قسمتی قرار داده بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)