پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:مجمع سالیانه پرسپولیس فردا با حضور وزیر ورزش برگزار می شود.

حمید گرشاسبی پس از پایان جلسه امروز هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت: حضور در جام باشگاه های آسیا هزینه دارد و همچنین ما باید در یک مسابقه هزینه تیم میزبان را هم پرداخت کنیم.اما تیم ما بالا آمده است و انشاالله با تلاش به موفقیت می رسیم و مشکلات را حل می کنیم.امروز برانکو هم در جلسه هیئت مدیره هم حضور داشت و برنامه های خود را به هیئت مدیره گفت. برنامه هایی که برانکو گفت هاست را اجرا خواهیم کرد.

وی در ادامه درباره محل اردوی نیم فصل پرسپولیس گفت: در تعطیلات نیم فصل با اعلام سرمربی بازی دوستانه برگزار می کنیم. حالا داخل یا خارجش بعدا مشخص می شود و درباره اش تصمیم گیری می کنیم هیئت مدیره هم تا جایی که بتواند همکاری خواهد کرد.

گرشاسبی در پایان گفت: قرار است فردا مجمع سالیانه برگزار شود و وزیر ورزش هم حضور دارد. در آنجا گزارش یکساله در اختیار رئیس مجمع قرار خواهد گرفت. تا روال قانونی را پیگیری کنیم چرا که طی تقویم سالیانه باید گزارشات مختلف مورد بررسی قرار بگیرد. اگر این گزارش تصویب شود که هیچ، اما اگر تصویب نشود باید نقاط ضعف آن بررسی شود. خوشبختانه امسال هم مانند سالیان اخیر اسناد مالی مورد تایید بازرسان قرار گرفته است و این باشگاه را از بحران خارج خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)