مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: عظمت و بزرگی مادر همواره تکیه کلام علی انصاریان بود و امیدوارم درسی برای جوانان و نوجوانان عزیز باشد.

حمیدرضا گرشاسبی روز پنجشنبه در مراسم خاکسپاری علی انصاریان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کرونا این گل‌ها را پرپر می‌کند و بویژه علی انصاریان که در ۲ عرصه بسیار سخت هم ورزش حرفه‌ای و نیز در عرصه هنر خود را در میان برترین‌ها قرار داد و سال‌های سال دل مردم را شاد کرد هم در بحث فوتبال و افتخارآفرینی در این عرصه و نیز در بخش هنر که لبخند را به لب همه نشاند.

افزود: انصاریان در ورزش و نیز در هنر درس‌هایی را به نوجوانان و جوانان داد که امیدوارم آن را یاد بگیرند؛ یک کلمه می گفت و آن هم «احترام به مادر» بود. عظمت و بزرگی مادرش همواره تکیه کلامش بود و امیدوارم درسی برای جوانان و نوجوانان عزیز باشد.

وی عنوان کرد: خانواده انصاریان از مردم درخواست کرده بودند که بخاطر کرونا در مراسم خاکسپاری شرکت نکنند اما دل این عزیزان طاقت نداشت و همه اینجا حضور پیدا کردند تا به وی بگویند «علی جان فراموشت نمی‌کنیم. افتخاراتی که آفریدی همواره در قلب ما هست و همواره به یادت هستیم».

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس یادآور شد: مردم عزیز بدانیم که خودمان باید ۹۰ درصد مواظب خودمان باشیم و رعایت کنیم. این ویروس بسیار بی‌رحم است و امیدوارم مسوولان عزیز هر چه سریعتر بتوانند واکسن را تهیه کنند تا این آسیب‌ها کمتر شود و این داغ‌ها را کمتر شاهد باشیم.

بهاروند: انصاریان برای نسل‌های آتی الگوی بی‌بدیلی است
سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: علی انصاریان در طول دوران فعالیت ورزشی خود چهره‌ای مصمم، متعصب و سراسر پاکی بود که برای نسل‌های آتی الگوی بی‌بدیلی خواهد بود.

حیدر بهاروند در پیامی درگذشت زنده یاد علی انصاریان را به جامعه ورزش، آحاد مردم و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.

در پیام بهاروند آمده است: درگذشت تاسف بار علی عزیز در فاصله اندک پس از فوت مهرداد میناوند نازنین بار دیگر جامعه ورزش و آحاد مردم را سوگوار کرد و خانواده فوتبال ۲ چهره فراموش ناشدنی خود را در یک هفته از دست داد.

علی انصاریان در طول دوران فعالیت ورزشی خود چهره‌ای مصمم، متعصب و سراسر پاکی بود که برای نسل‌های آتی الگوی بی‌بدیلی خواهد بود.

اینجانب این ضایعه غم‌انگیز را به عموم جامعه ورزش، مردم و خانواده گرامی انصاریان و به ویژه والده ارجمندش تسلیت گفته و برای آن عزیز از دست رفته مغفرت و برای دوستدارانش صبر جمیل از درگاه الهی مسالت دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)