پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه هنوز حکم قضایی مبنی بر محکومیت سوشا مکانی به باشگاه ابلاغ نشده است گفت: با نظر سرمربی و کادر فنی مذاکراتی با چند گزینه مدنظر برای پست دروازه بانی انجام شده است.

حمیدرضا گرشاسبی روز چهارشنبه افزود: مدیران پرسپولیس پیگیر پرونده سوشا مکانی هستند اما تاکنون دستوری از سوی محاکم قضایی مبنی بر محکومیت این بازیکن به باشگاه ارسال نشده است.
وی با بیان اینکه گزینه اصلی پرسپولیس برای پست دروازه بانی علی بیرانوند است گفت: منتظر پاسخ و مساعدت باشگاه نفت تهران برای انتقال این بازیکن هستیم.
گرشاسبی با بیان اینکه در صورت موافقت نکردن باشگاه نفت برای انتقال بیرانوند به پرسپولیس، چند گزینه خارجی را مدنظر داریم افزود: سه سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس برای این فصل پرشده که درصورت ثبت قرارداد با دروازه بان خارجی باید یکی از سهمیه ها از لیست تیم خارج شود که در این خصوص نیز هنوز برانکو تصمیمی نگرفته است.
وی همچنین در خصوص بدهی های مالی متعدد و شکات باشگاه نیز افزود: بخش حقوقی باشگاه پیگیر بدهی های مستند و غیرمستند پرسپولیس از طریق مراجع قضایی و قانونی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)