پرسپولیس نیوز: عضو هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به روند رو به رشد این تیم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: یکی از عواملی که سبب شد این تیم دوباره روحیه قهرمانی به خود بگیرد دور بودن از حاشیه‌ها بود.
 
حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه اولین نشست شورای عالی توسعه ورزش جانبازان و معلولین که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس اظهار کرد: تمام تلاش ما در هیات مدیره این است که تیم وارد حاشیه نشود و این تیم را از حاشیه دور کنیم. قطعا این تیم با کادر فنی خوبی که دارد و با رهبری برانکو تمام تلاشش این است که از ناآرامی‌ها و تنش‌ها دور شود تا این تیم مرتب در حاشیه قرار نگیرد که البته رسانه‌ها نیز در این زمینه کمک موثری در جهت دور بودن این تیم از حاشیه‌ها بودند و سعی کردند تیم بزرگی و مردمی چون پرسپولیس را از حاشیه دور نگه دارند.
 
وی گفت: یکی از دلایلی که سبب شده این تیم از حاشیه دور باشد، این است که اکثر سوال‌هایی که رسانه‌ها از اعضای کادر فنی و هیات مدیره پرسپولیس سوال می‌کنند کوتاه و شفاف است.
 
وی همچنین با اشاره به مشکلات مالی این تیم اظهار کرد: تمام تلاش‌مان بر این است که با کمک اسپانسر بدهی‌های این تیم را پرداخت کنیم که تا این لحظه پرداخت‌ها به خوبی انجام شده و این روند ادامه خواهد داشت تا این تیم یک فصل وارد حاشیه نشود.
 
گرشاسبی یکی از مشکلات تیم پرسپولیس را مسدود بودن حساب‌های این باشگاه عنوان و تصریح کرد: ما به هر شکل سعی می‌کنیم با خون دل برای این باشگاه پول جمع‌آوری کنیم اما متاسفانه به خاطر بدهی‌های قبلی که این باشگاه دارد، بدهکاران از حساب این باشگاه مرتب پول برداشت می‌کنند و همین مسئله سبب شده که این باشگاه با بدهی بزرگی مواجه باشد. ما مرتب باید کیسه خود را ببینیم که اگر خالی باشد، با کمک دیگران مشکلات را برطرف کنیم.
 
وی تاکید کرد: این باشگاه در گذشته به دلیل وعده و وعیدها و تعهداتی که مسئولان قبلی ایجاد کردند از بار مالی سنگینی برخوردار شده و باشگاه مردمی چون پرسپولیس را دچار گرفتاری‌های سنگینی کرده اما تا به امروز حمایت‌های مردمی و بویژه نگاه مثبت رسانه‌ها سبب شده که این تیم از نظر روحی روانی آسیب نبیند و امروز خوشبختانه باید بگویم تیم پرسپولیس روند رو به جلویی دارد و در تمام مدت سعی کرده از تمام بداخلاقی‌ها و بدرفتاری‌ها در صحنه رقابت‌ها امتناع کند.
 
گرشاسبی اظهار کرد: عظمت و بزرگی این باشگاه به شکلی است که سعی کرد امسال و در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر به هیچ عنوان وارد حاشیه بی‌ارزش و ناچیز نشود تا کم کم جایگاه خود را در لیگ پیدا کند هرچند در حال حاضر جایگاه خود را دوباره در لیگ پیدا کرده و ما امیدواریم که در شروع نیم فصل دوم با پیروزی‌های پی در پی دل مردم را شاد کنیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا تصور می‌کنید تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود یا خیر گفت: در فوتبال هیچ چیز دور از دسترس نیست. هدف پرسپولیس در وهله اول حرکت رو به جلوست. البته چون سایر تیم‌ها بیش از این حرکت زودهنگامی داشته‌اند و پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی و نداشتن اسپانسر تا حدودی از لیگ عقب ماند اما تلاش می‌کنیم که دوباره جایگاه خود را در لیگ پیدا کنیم. هرچند باید از تمام مردم عزیز تشکر کنم که حتی زمانی که پرسپولیس در لیگ نتیجه نمی‌گرفت اما چون بازی خوبی را به نمایش می‌گذاشت دوباره این تیم را تشویق و از آن حمایت می‌کردند و همین عامل سبب دلگرمی کادر فنی و هیات مدیره پرسپولیس بود. امیدوارم این تیم دوباره بتواند بازی‌های قابل قبول و در شان تیم پرسپولیس در لیگ ادامه دهد و بتوانیم دوباره در اوج قهرمانی قرار بگیریم.
 
گرشاسبی در پایان درباره آیین‌نامه شورای توسعه ورزش جانبازان و معلولان که امروز اولین جلسه آن در وزارت ورزش برگزار شد خاطرنشان کرد: رشته‌های جانبازان و معلولان جزو رشته‌های خاصی است که باید در جامعه به درستی فرهنگ‌سازی شود تا جایگاه خود را در جامعه پیدا کند. بدون شک اگر در ساخت و سازها و اماکن ورزشی جدیدی که ساخته می‌شود به ورزشکاران این رشته نیز توجه ویژه‌ای شود و ورزشکاران این رشته نیز به خوبی دیده شوند ما در جهت توسعه ورزش جانبازان و معلولان گام‌های موثری خواهیم برداشت. یکی از مسائلی که در توسعه ورزش جانبازان و معلولان حائز اهمیت است ایجاد نشاط و شادابی در بین ورزشکاران این رشته است که وزارت ورزش و جوانان و بویژه دکتر گودرزی با نگاه ویژه‌ای که به ورزش جانبازان و معلولان دارد، یقین دارم که در آینده این رشته نیز همپای افراد سالم جایگاه خود را در جامعه پیدا خواهد کرد. چه در خصوص زیرساخت‌ها و چه در بعد توسعه ورزش همگانی و قهرمانی.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)