پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره پرسپولیس در اظهاراتی حیرت انگیز گفت:ممکن است روزانه چندین هوادار پرسپولیس در خیابان به همین شکل جان خود را از دست بدهند آیا آنها هم دلیل فوت شان نتایج پرسپولیس است؟

حمیدرضا گرشاسبی درباره مسایل روز باشگاه پرسپولیس نتایج نه چندان خوب این تیم و بحث بدهی های این باشگاه صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانیم.

 

چه کاری روی زمین مانده که انتقاد می کنند؟

گرشاسبی در ابتدای صحبت های خود درباره غیبت یک هفته ای علی اکبر طاهری در باشگاه پرسپولیس و انتقاد برخی افراد از جمله امیر عابدینی در این رابطه اظهارداشت: در مجموع شاید سفر طاهری به کربلا یک هفته هم طول نکشد که سه، چهار روز آن هم جزو تعطیلات است. متاسفانه برخی به دنبال بهانه هستند تا از باشگاه انتقاد کنند. آقای عابدینی هم اگر خیلی نگران است می تواند خودش به باشگاه بیاید پشت میز بنشیند و کارها را انجام دهد. الان مگر چه کاری روی زمین مانده که اینقدر انتقاد می کنند. تیم که در اردو هست و پول بازیکنان هم داده شده پس دلیلی برای انتقاد وجود ندارد.

ممکن است هر فردی در استادیوم فوت کند

وی درباره درگذشت یکی از هواداران پرسپولیس در ورزشگاه تختی که گفته می شود به خاطر فشار عصبی عدم گلزنی بازیکنان پرسپولیس این اتفاق برایش رخ داده  عنوان کرد: ممکن است روزانه چندین هوادار پرسپولیس در خیابان به همین شکل جان خود را از دست بدهند آیا آنها هم دلیل فوت شان نتایج پرسپولیس است؟ یا اینکه همین هوادار ممکن بود از ورزشگاه خارج شود و آنجا این اتفاق برایش بیفتد پس نمی توان هر اتفاقی را به نتایج پرسپولیس ربط داد. در ضمن حتی اگر به خاطر گل نزدن های مهاجمان پرسپولیس هم این اتفاق افتاده باشد مگر در آن لحظه یا بعد از آن کاری از دست باشگاه برمی آید. 

پاسخگوی شاهکارهای خودشان باشند

عضو هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به انتقادات امیر عابدینی تصریح کرد: اولا که این آقا در سازمان لیگ مسوولیت دارد و درست نیست علیه یک باشگاه به این شکل اظهار نظر کند. ثانیا ما همچنان در حال پوشاندن ضعف های پرسپولیس هستیم که در دوران همین آقایان به وجود آمده است. بدهی هایی از مدیران قبلی به یادگار مانده که واقعا کار را برای ما سخت کرده است ما در حال حاضر مشکلی در پرداختی به بازیکنان کادر فنی نداریم و تنها مشکل مان شاهکارهایی است که آقایان در دوره ای قبلی زده اند و حالا ما باید پاسخگوی آنها باشیم.

منتظر افشاگری رویانیان هستیم

گرشاسبی در واکنش به اینکه رویانیان اعلام کرده در یک نشست خبری اسنادی را ارایه خواهد داد که برخلاف ادعای مدیران فعلی پرسپولیس است بیان داشت: اتفاقا ما هم منتظر برگزاری این نشست هستیم خودتان بهتر می دانید که این صحبت ها فقط در رسانه ها مطرح می شود و هیچ اتفاقی در اصل رخ نداده است. همین چند روز قبل بدهی سنگینی که بابت پرداختی به کشتی گیران بود از حساب باشگاه کسر شد، این بدهی سنگین که با جریمه 40درصدی همراه بود مربوط به دوره رویانیان است، بهتر است آقایان درباره این مسایل توضیح بدهند. آن موقعی که با جیب خالی وعده های توخالی می دادند به فکر این روزها بودند که ما باید پاسخگوی کارهایشان باشیم. 

سر طارمی را ببریم خوب است؟

وی در واکنش به انتقاداتی که از مهاجمان پرسپولیس بابت هدر دادن موقعیت های متعدد می شود، اذعان داشت: ما هم نگران نتایج تیم هستیم و از امتیازاتی که از دست می رود فقط می توانیم حسرت بخوریم. شما می گویید چکار کنیم؟ خوب است سر طارمی را ببریم. تا به حال چند نفر در این فصل برای پرسپولیس پنالتی زدند اما هیچ کدام از آنها نتوانستند پنالتی خود را مطمئن وارددروازه حریف کنند شاید این به خاطر جوانگرایی است که در تیم رخ داده اما نمی توان گفت حتما باید پرسپولیس دارای ستاره و بازیکن باتجربه باشد چون این اتفاق قبلا رخ داده و دیدیم که پرسپولیس از آن نتیجه نگرفته است. 

بدشانسی دست از سر پرسپولیس بر نمی دارد

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پایان درباره اینکه این باشگاه قصددارد در نیم فصل برای حل مشکل گلزنی خود مهاجمی را جذب کند، اظهار داشت: همانطور که گفتم پرسپولیس نیازی به ستاره ندارد و کم کم راه می افتد تنها مشکل ما هم اکنون این است که بدشانسی گریبان تیم را  گرفته است مگر در دوران قبلی که پرسپولیس دارای ستاره زیادی بود و بازیکنان میلیاردی در تیم عضویت داشتند هواداران از نتایج تیم راضی بودند؟ ما هم اکنون به هواداران  حق می دهیم اما فکر می کنم همه آنهااز نحوه بازی تیم راضی هستند و همین ما را به آینده امیدوار خواهد کرد. در نیم فصل دو، سه بازیکن موردنظر برانکو را جذب خواهیم کرد.

بدهی صندوق پیشکسوتان را هم می دهیم

گرشاسبی در پایان در پاسخ به این سوال که پرسپولیس قصد دارد بدهی سه میلیاردی خود را به صندوق پیشکسوتان و قهرمانان که در ابتدای فصل به آنها کمک کرده بود پرداخت کند، گفت: طبق قول و قراری که با صندوق داریم قرار است این پول به صورت اقساطی پرداخت شود ما کمی درگیر مسایل روزمره تیم هستیم و این مشکلات که حل شد به تدریج آن پول هم پرداخت می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)