پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت:ما منتظریم تا برانکو به صورت کتبی برنامه های مدنظرش برای نیم فصل از جمله جذب بازیکن را به ما اعلام کند.

حمیدرضا گرشاسبی درباره اینکه گفته می شود سونامی بی پولی در پرسپولیس در راه است اظهار داشت: آنهای یکه این حرف ها را مطرح می کنند هدفشان تنش ایجاد کردن برای پرسپولیس است نمی دانم از کجایشان در می آورند که فلان بازیکن چند درصد از پولش را گرفته است شاید حتی مدیران باشگاه هم بدون اینکه بخواهند مدارک را بررسی کنند به صورت دقیق از پرداختی به بازیکنان خبر نداشته باشند اما یکسری فقط به دنبال  حرف درست کردن هستند.

وی همچنین افزود: در ضمن ما مقداری که باید را به بازیکنان پرداخت کرده ایم فکر نمی کنم خیلی از آن تعهدی که به بازیکنان دادیم عقب تر باشیم مگر باشگاه های دیگر چقدر پرداختی داشته اند همن نفت که روی نفت خوابیده است بازیکنانش به خاطر مشکلات مالی اعتصاب می کنند. پس با این وضعیت بدانید شرایط پرسپولیس از نظر مالی اصلا بد نیست و حداقل می توان گفت از سال های گذشته خیلی بهتر است.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در واکنش به اینکه  گفته می شود سرپرستی طاهری در این باشگاه به دلیل پایان دوره شش ماهه غیرقانونی است تصریح کرد: بارها درباره این موضوع حرف زدیم و فکر می کنم مبحثی کاملا تکراری باشد ما منتظر صدور مجوز از سوی نهادهای ذی ربط هستیم تا مدیرعامل باشگاه را انتخاب کنیم. مطمئن باشید اگر سرپرستی طاهری غیرقانونی بود تا به امروز مراجع بازرسی و نظارتی خیلی زودتر از برخی رسانه ها متوجه این موضوع می شدند و به سراغ ما می آمدند. باشگاه بزرگی مثل پرسپولی دائما رصد می شود و همه می بینند که طاهری شبانه روز در باشگاه مشغول انجام کار است.

وی درباره نقل و انتقالات پرسپولیس در نیم فصل گفت: ما منتظریم تا برانکو به صورت کتبی برنامه های مدنظرش برای نیم فصل از جمله جذب بازیکن را به ما اعلام کند تا به امروز این اتفاق نیفتاده و هر صحبتی که مطرح شده صرفا گمانه زنی است. در ضمن هر زمان که این لیست به دست ما رسید باید در هیات مدیره بررسی شود و بعد از آن برای جذب بازیکنان اقدام کنیم فعلا بیشتر تمرکز ما و تیم روی دیدار حساس با استقلال خوزستان است.

گرشاسبی در پایان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل اذعان داشت: مطمئن باشید که تا همین الان کمی بدشانسی نمی آوردیم و داوران نیز ما را اذیت نمی کردند با اختلاف در صدر جدول قرار داشتیم. با این حال تلاش تمام ارکان باشگاه این است که جایگاهی در شأن پرسپولیس در پایان فصل رقم بخورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)