پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت:پیگیر هستیم که برای پرسپولیس چنین اتفاقات تلخی رخ ندهد و تا جایی که بشود، پیشگیری می کنیم تا ما هم گرفتار نشویم.

حمیدرضا گرشاسبی در رابطه با محرومیت تراکتورسازی و استقلال و شایعه روی دادن این اتفاق برای پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر تا این لحظه هیچ گونه مساله ای در این باره به گوشمان نرسیده است. امیدوارم که اتفاق اینچنینی برای ما نیفتد. البته از محرومیتی که برای تراکتورسازی و استقلال رخ داد، متاسفم و به نظرم باید فکری به حال این موضوع شود.

وی با انتقاد از برخی از مدیران باشگاهها عنوان کرد: تا زمانی که ارزیابی در کار مدیران ورزش نباشد، این اتفاقات می افتد. باید ارزیابی و خط کشی برای مدیرانی که می آیند و می روند،‌باشد. باید مشخص باشد که یک مدیر در دوره حضورش چه کارهای مثبت و منفی انجام داده است. اگر این اتفاق بیفتد،‌دیگر هر کسی به خودش اجازه نمی دهد که ادعای مدیریت در ورزش را کند. الان چون نظارت به درستی انجام نمی شود، این اتفاقات هم رخ می دهد و بعدا هم خواهد بود. افرادی هم می آیند و گرفتار اتفاقاتی می شوند که به خاطر سوءمدیریت گذشتگان بوده است.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره پرونده های خارجی این باشگاه در فیفا تصریح کرد: ما هم از زمانی که به باشگاه آمدیم، درگیر این اتفاقات هستیم. به هر حال پیگیر هستیم که برای پرسپولیس چنین اتفاقات تلخی رخ ندهد و تا جایی که بشود، پیشگیری می کنیم تا ما هم گرفتار نشویم.

گرشاسبی درباره پرونده ژوزه و احتمال کسر امتیاز از پرسپولیس گفت: ما مسئولان حقوقی باشگاه را برای پیگیری این موضوع اعزام کردیم و اعتراض هم کردیم. دنبال این هستیم که این پرونده هم ختم به خیر شود. قطعا اگر ما هم پیگیر نمی شدیم، یکطرفه حکم را صادر می کردند و الان کسر امتیاز و محرومیت برای پرسپولیس هم رخ داده بود و ما هم چنین وضعیتی داشتیم.

وی در واکنش به برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه بهتر است پرسپولیس در زمین پیروز شود نه بیرون زمین، خاطرنشان کرد: پرسپولیس مگر چه نقشی در محرومیت تراکتورسازی داشته است؟ این مسائل را همه مردم می دانند و معلوم است که چرا این وضعیت برایشان پیش آمده است. حتی ما خودمان در باشگاه پرسپولیس توسط طاهری پیگیر ماجرای استقلال و تراکتورسازی شدیم تا اگرکاری از دستمان برمی آید، بتوانیم برای کمک به آنها انجام دهیم. اینطور نیست که پرسپولیس از این اتفاقات خوشحال باشد. البته ما قبل از این اتفاقات هم فاصله مان را در صدر جدول زیاد کردیم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره بازی روز یکشنبه با تراکتورسازی گفت: دنبال این هستیم که بازیکنان خوب بازی کنند. نتیجه خوب است اما دنبال این هستیم که اول تماشاگران از نمایش پرسپولیس راضی باشند. تماشاگران خیلی خوب فوتبال را می فهمند. مثلا سال گذشته دیدید که ما قهرمان نشدیم اما همه یکصدا ایستادند و تیم را تشویق کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)