پرسپولیس نیوز : عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: به نظرم پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان بد کار نکرد و طبق صحبت‌های برانکو در آینده پرسپولیس سر پا و سر حال خواهد شد.

حمیدرضا گرشاسبی، درباره اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش و جوانان حمایت کاملی از فدراسیون فوتبال و برنامه‌های آن ندارد، گفت: اگر وزارت ورزش حمایت نمی‌کند پس چه کسی حمایت می‌کند؟ به هر حال فدراسیون فوتبال همانند سایر فدراسیون‌ها بخشی از وزارت ورزش است و همه امکانات آنها به این وزارتخانه تعلق دارد. وزارت ورزش به دنبال شادابی مردم است و عدم حمایت از فدراسیون فوتبال صحت ندارد.

وی ادامه داد: هیچ فدراسیونی از خودش چیزی ندارد و همه درآمدها و امکانات برای وزارت ورزش است که در اختیار فدراسیون‌ها قرار دارد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه کی‌روش مدت زیادی است در مرخصی حضور دارد و گفته می‌شود به دلیل عدم دریافت مطالباتش به ایران نیامده، اظهار داشت: بعید می‌دانم که چنین مسئله‌ای صحت داشته باشد چون در این صورت مکاتباتی با وزارت ورزش انجام می‌شد که من چنین مکاتباتی را ندیدم.

وی خاطرنشان کرد: البته وزارت ورزش هم گاهی مشکلات مالی پیدا می‌کند اما حل می‌شود و همیشه به اندازه توانش به فدراسیون‌ها کمک کرده و می‌کند و معتقدم چنین حرف‌هایی صحت ندارد و شایعه است. نمی‌دانم چه کسی این حرف‌ها را زده و آیا این صحبت‌ها  از طرف کفاشیان بوده یا دبیرکل فدراسیون فوتبال اما به هر صورت کفاشیان خودش باید جواب این مسئله را بدهد.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره دو بازی این تیم در لیگ برتر و کسب تنها یک امتیاز تصریح کرد: جلساتی قرار است تشکیل شود و خود برانکو در این جلسه شرکت کند و در مورد برنامه‌هایش توضیح دهد. البته به نظر من پرسپولیس بد هم بازی نکرد و نظر همه هم همین است.

وی تصریح کرد: پرسپولیس در بازی مقابل استقلال خوزستان حقش باخت نبود اما آنطور که با برانکو صحبت کردم در آینده تیم پرسپولیس سرحال و سرپا می‌شود و این نتایج را جبران می‌کند. قرار است طی یکی دو روز آینده جلسه‌ای با اعضای هیأت مدیره برگزار کنیم و برانکو در این جلسه شرکت کند و مشکلات و مسائل فنی را از زبان خودش بشنویم تا اگر مسئله‌ای وجود دارد آن را مرتفع کنیم.

گرشاسبی درباره اینکه آیا بحث تقویت یا تغییر در کادر فنی وجود دارد یا نه، گفت: هیچ حرفی در این باره وجود ندارد و برانکو سرمربی پرسپولیس است لذا زود است که به فکر تغییر و تحول باشیم. به هر حال برانکو در جلسه هیأت مدیره شرکت خواهد کرد و از شرایط پرسپولیس صحبت خواهد کرد.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چه زمانی هواداران این تیم شاهد نتایج خوب پرسپولیس خواهند بود، اظهار داشت: این مسئله را سرمربی تیم باید بگوید چرا که جزو مسائل فنی است اما امیدوارم که شرایط خوبی برای پرسپولیس محقق شود و باید بگویم که آینده پرسپولیس را روشن می‌بینم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)