پرسپولیس نیوز : مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران می‌گوید تصمیم این اداره برای در اختیار گرفتن باشگاه‌های پر‌سپولیس و استقلال کاملا جدی است و منتظر جواب وزیر ورزش و جوانان در این زمینه است.

حمیدرضا گرشاسبی  در مورد آخرین وضعیت در اختیار گرفتن دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، اظها‌ر کرد: ما هم‌چنان به صورت جدی مشغول رایزنی‌هایی برای در اختیار گرفتن این دو باشگاه هستیم و در نهایت وزیر ورزش و جوانان به ما اعلام خواهد کرد که ما می‌توانیم این دو باشگاه را اداره کنیم یا خیر.

او ا‌دا‌مه‌ داد: تمام تیم‌هایی که در استان های ایران به فعالیت می پردازند زیر مجموعه ادارات کل ورزش و جوانان استان مربوطه خود هستند و به نظرم استقلال و پر‌سپولیس نیز باید زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان تهران قرار بگیرد. در صورتی که این دو باشگاه را در اختیار بگیریم کلیه امور آنها از جمله تعیین هیات مدیران را نیز بر عهده خواهیم داشت.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان این که در صورت در اختیار گرفتن سرخابی‌ها از پیشکسوتان و افراد با سابقه این دو باشگاه بهره خواهیم برد، گفت: اگر این دو باشگاه در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران قرار بگیرند از افراد با سابقه و مدیران خوبی که در بدنه این دو باشگاه حضور داشته‌اند استفاده خواهیم کرد و همچنین از علاقمندانی که اعلام آمادگی کرده‌اند اسپانسرینگ این دو باشگاه را برعهده بگیرند استفاده می‌کنیم.

گرشاسبی خاطر‌نشان کرد: بسیاری از پیشکسوتان، افراد خوش فکر و خوش سابقه‌ای هستند که توانایی اداره این دو باشگاه را دارند و معتقدم نباید افرادی که مرتبط با فو‌تبا‌ل و این دو باشگاه نیستند در امور سرخابی‌ها دخالت کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا در اختیار گرفتن سرخابی‌ها سبب غافل شدن از سایر امور ورزشی تهران نمی‌شود نیز گفت: نه! این طور نیست. ما با بهره بردن از افراد کار بلد امور این دو باشگاه را به خوبی هدایت می‌کنیم و در سایر بخش‌ها نیز دچار مشکلی نخواهیم شد.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران خاطر‌ نشان کرد: این دو باشگاه پول‌های خوبی را در اختیار داشتند، ولی به صورت مناسبی آن را هزینه نکردند. برای مثال باشگاه همچون پر‌سپولیس درگیر تعویض چند مربی و تعدادی از بازیکنان بوده و در این میان هزینه‌های بسیاری از این باشگاه صرف چنین موضوعی شده است.

گرشاسبی با بیان این که در صورت واگذاری این دو باشگاه پیش از آغاز ر‌قابت‌های لیگ امکان مانور بیشتری بر روی آنها وجود دارد؟ گفت: اگر این باشگاه‌ها در حال‌ حاضر به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران واگذار شود، می‌توانیم این دو تیم را به خوبی ببندیم و آماده حضور در ر‌قابت‌های لیگ کنیم. مطمئنا هم مردم و هم شخص رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان نسبت به دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس دغدغه‌ دارند و باید به آنها توجه جدی شود.

او در پایان در مورد این که سرخابی ها در صورت واگذاری به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تا چه زمانی در اختیار این اداره خواهد بود نیز گفت: ما در صورت در اختیار گرفتن این دو باشگاه تا زمانی که مزایده آنها به نتیجه‌ برسد سرخابی ها را اداره خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)