پرسپولیس نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: همانطور که قبلا هم گفتیم، قطعا مطالبات بازیکنان به موقع پرداخت می شود.

حمیدرضا گرشاسبی در رابطه با آخرین وضعیت مالکیت 2 ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا(ع) به باشگاههای استقلال و پرسپولیس اظهار داشت:‌ من در جلسه صبح امروز همراه با سایر دوستان از باشگاه استقلال و پرسپولیس حضور داشتم. بحث های خوبی مطرح شد اما در نهایت قرار بر این شد که تصمیم نهایی تا چند روز دیگر در جلسات آتی گرفته شود. قبل از این پرسپولیس برای در اختیار گرفتن ورزشگاه شهید کاظمی مذاکراتی انجام داده بود اما الان تابع تصمیم شهرداری هستیم چون این ورزشگاهها از سوی آنها اهدا شده است.

وی درباره اینکه گفته می شود او به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران می تواند ورق را به سود پرسپولیس برگرداند، عنوان کرد: این صحبتها مطرح نیست و من هم قرار نیست از شغلی که جای دیگر دارم، سوءاستفاده کنم. به هر حال بهتر است که این فضا تعاملی باشد و به سوی اختلاف نرود. شهرداری هر تصمیمی بگیرد ما می پذیریم. فکر می کنم اصلا نباید بحث به اینجا می کشید و رسانه ای می شد چون حساسیت های زیادی را به وجود آورده است.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در واکنش به پیشنهاد نجف نژاد مبنی بر قرعه کشی در برنامه نود تصریح کرد: قرعه کشی برای اینکه کدام ورزشگاه به کدام تیم برسد،‌ اصلا شکل خوبی ندارد و من موافق آن نیستم. امیدوارم که هر چه زودتر تکلیف این 2 ورزشگاه مشخص شود و اصل کار که بسیار کار مثبتی بوده، زیر سوال نرود.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که جذب مهرداد طهماسبی از سوی پرسپولیس نهایی شده، گفت: من نمی توانم اطلاعات دقیقی در این باره بدهم اما طاهری شبانه روزی در باشگاه فعالیت می کند و پیگیر این ماجراست. آنطور که من شنیدم کار این دروازه بان برای بستن قرارداد با پرسپولیس تقریبا تمام شده و به زودی نگرانی هواداران از این پست نیز برطرف می شود. بحث دروازه بانی نیز برای پرسپولیس حاشیه های زیادی را به وجود آورد که امیدوارم با حضور یک دروازه بان خوب برطرف شود.

وی در پایان درباره ممنوع المصاحبه شدن بازیکنان به خاطر مشکلات مالی بیان داشت: این یک تصمیم مدیریتی بوده و ربطی به مشکلات مالی ندارد. تیم باید در آرامش باشد و فعلا به صلاح است که بازیکنان خیلی اطراف خود را شلوغ نبینند. همانطور که قبلا هم گفتیم، قطعا مطالبات بازیکنان به موقع پرداخت می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)