اخبار مربیان

گره آخر توافق پرسپولیس و اسکوچیچ

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که برای مذاکره با سرمربی بعدی این تیم به ترکیه رفته بود عصر یکشنبه به تهران برگشت.

پیمان حدادی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از سفر به ترکیه و انجام مذاکرات با دراگان اسکوچیچ، عصر یکشنبه به تهران بازگشت؛ مذاکراتی که اگرچه هنوز به امضای قرارداد منجر نشده اما طرفین در اغلب موارد به توافق رسیده‌اند و تنها اختلاف بر سر مدت زمان قرارداد باقی مانده است.

مذاکرات میان طرفین در فضای مثبتی دنبال شده و در اکثر بندهای قرارداد توافقات لازم حاصل شده است اما هنوز قرارداد نهایی به امضا نرسیده است.

مهم‌ترین مانع موجود، مدت زمان قرارداد است. دراگان اسکوچیچ خواهان عقد قراردادی ۲ ساله با باشگاه پرسپولیس است اما مدیران این باشگاه با توجه به شرایط خاص کشور، ترجیح می‌دهند همکاری با این سرمربی کروات را در قالب قراردادی یک ساله آغاز کنند.

با وجود این اختلاف، مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به نهایی شدن این مذاکرات ناامید نیستند و قرار است در روزهای آینده نیز رایزنی‌ها با اسکوچیچ ادامه پیدا کند تا در صورت نزدیک شدن دیدگاه‌های دو طرف، قرارداد نهایی امضا شود.

حال باید دید آیا اسکوچیچ از درخواست خود برای عقد قرارداد ۲ ساله عقب‌نشینی خواهد کرد یا مدیران پرسپولیس در نهایت با خواسته این سرمربی موافقت می‌کنند تا تکلیف نیمکت سرخ‌پوشان برای فصل آینده مشخص شود.

نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
10 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا مقامی

چرا یکساله . اگه مشکلی پیش بیاد به هر حال شما باید پول رو بدی هرکی میخواد باشه . مگه الان اوسنار پولشو نمیگیره ؟ مگه بقیه مربیان لیگ بااینکه تعطیل بودن ، پول نمیگیرن ؟ به خصوص خارجیها .خوب دوساله ببندید

احسان

یعنی بلایی که این مدیریت و صاحبان جدید سر تیم پرسپولیس آوردن دشمن نمیتونه بیاره

حسین

نباید با این قرارداد ببندن به محض اینکه فضای ایران کمی ملتهب بشه فلنگو میبنده کاری که با تراکتور کرد

پرسپولیس

کار خداداد عزیزی هست مدت قرارداد یعنی اسکوچیچ بیکار است و دنبال تیم است

محمدامین

دشمن هم نمیتونه مث شما ضربه بزنه، همین اوسمار رو براش بازیکن بگیرید بهترین نتایجو میگیرم باهاش؛۴ روز دیگه بازی داریم و این از اینکه تیم رو بردید تو حاشیه

Kara

توافق کنید دیگه.

حامد

اگر علاقه و عزم خارج کردت تیم از شرایط فعلی وجود داشته باشه اوردن اسکوچیچ کاملا توجیه داره در مورد دو تا بند هم میشه راهی پیدا کرد که باشگاه ضرر نکنه راهکار زیاده

حامد

دراین شرایط تیم واقعا اسکوچیچ از اوسمار کارامد تره در لیگ و بازی های ملی جواب خودش و پس داده کمتر مربی مثل اسکوچیچ وجود داره که همزمان هم کیفیت فنی تیمی و هم فردی و به طور ملموس بالا ببره همین که بازیکن های جوون و استعدادهای اکادمی رو بالا ببره اوردنش و کاملا توجیه می کنه کیفیت تیمی که جای خود داره نباید در مورد گزینه خوب و جواب پس داده تعلل کرد فکر کنید مثل نیم فصل دوم نوسان نتیجه گیری تیم بالا بره در اون زمان هم فشارهوادار بیشتره هم گزینه ی خوب کمتره و هم هزینه یی که میکنی از اوردن اسکوچیچ قطعا بیشتره تازه ایا جواب بده و نتیجه بگیری یا نه

حامد

اسکوچیچ سرمربی خیلی خوبی به کار پرسپولیس واقعا میاد تاثیر فنی ش در تیم خیلی ملموس ست و میشه باهاش به مدت طولانی کارکرد باعث بالا رفتن کیفیت بازیکن ها بالاخص بازیکن های جوان میشه خیلی عجیبه که در مورد اسکوچیچ خیلی تعلل میشه اسکوچیچ استاد خارج کردن تیم ها از شرایط افت شک نکنید هزینه یی که برای اوردنش میشه به راحتی برمیگردونه و باید باهاش پروژه ی بلند مدت تر شروع کرد حتی قرار داد 4 ساله با توجه به عملکرد در سال اول سال های بعد سخت تر میشه باهاش قرارداد تمدید کرد فقط بند فسخ فورس بتونن یک طوری مدیریت کنن مثلا اگر جنگ شد بتونه از کشور خارج شه ولی مدت جنگ از یک ماه تا سه ماه بیشترشد فسخ کنه توافقی

Red army

وقتی قرار داد یه ساله میخواین ببندین مشکل مغزی دارین اوسمار رو نمی‌خواین، گیریم که قبول کرد اومد سال بعد می‌خواین برین سراغ کی ؟ گند زدین به پرسپولیس از هیچ جا شانس نیاوردیم نه از کشور نه از تیم فوتبال