پرسپولیس نیوز : عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار مدیران باشگاه پرسپولیس هیچ توجیهی ندارد، گفت: افرادی که به عنوان مدیران باشگاه‌ها فعالیت می‌‌کنند باید به فکر حفظ ارزش‌های کشور و اخلاق باشند.

حسین گروسی در مورد حضور امیرحسین جهانشاهی یکی از عناصر ضدانقلاب و همراهی وی با مدیران باشگاه پرسپولیس در سفر به اسپانیا و مذاکره با مسئولان باشگاه رئال مادرید، اظهار داشت: موضوع مهم در ورزش ما احیای اخلاق است. قرار نیست یک باشگاه به هر قیمتی ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی یک کشور را لگدمال کند، این مسئله توجیه پذیر نیست. همیشه با اخلاق‌ترین افراد در ورزش ما حضور داشتند و مدیران هم باید این چنین باشند.

وی ادامه داد: اصل عزت و اقتدار ملت و کشور ماست و همه ما هم وظیفه داریم طوری حرکت کنیم تا در راستای خون شهدا و خدمت به ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این حرکت هیچ توجیهی ندارد، افرادی که به عنوان مدیران باشگاه‌ها فعالیت می‌‌کنند باید به فکر حفظ ارزش‌های کشور و اخلاق باشند. آقایان باید پاسخگو باشند و تذکر‌ها در این خصوص باید داده شود چون اگر اخلاق را از ورزش بگیریم چیزی از آن باقی نمی‌ماند.

گروسی افزود: قهرمانان ورزش ما در میادین ورزشی مانند المپیک از مدال طلای خود می‌گذرند و حاضر نیستند با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس روبرو شوند، این رفتارها باید الگو باشد. وقتی ورزشکاران ما در مسابقات ورزشی رژیم اشغالگر قدس را به رسمیت نمی‌شناسند یعنی باید چارچوب‌ها و خط قرمز‌های ما حفظ شود. ورزشکارانی که هیچ سابقه مدیریتی ندارند این کار را انجام می‌دهند پس توقع می‌رود که مدیران هم این کار را انجام دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)