مرجع خبری پرسپولیس : موهای فوتبالیست معروف در زندان سفید شده است و ترس از اعدام بدجور عذ ابش می دهد.

 

فوتبالیست معروفی که چندی پیش و به دلیل تولید ماده مخدر شیشه دستگیر و راهی زندان شد این روز ها حال و روز خوبی ندارد.ماجرای (ع- ا)از این قرار است که ماه گذشته نیروی انتظامی موتور سیکلتی را توقیف و در بازجویی از فرد موتورسوار مشخص می شود که موتورسیکلت دزدی است.

 

در ادامه باز جویی های به عمل آمده از فرد موتور سوار او مدعی می شود که موتور را از فردی به نام (ع- ا)که سابقه بازی کردن در دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد خریداری کرده است.

 

ماموران نیروی انتظامی پس از ادعای فرد مورد نظر به منزل این بازیکن معروف رفته و در تفتیش از منزل این بازیکن مقدار زیادی ماده مخدر شیشه را کشف و ضبط می کنند.(ع- ا)برای اینکه سایر هم دستانش در تولید این ماده مخدر را لو ندهد ادعا می کند که تمام این مواد را خودش تولید کرده است،غافل از اینکه تولید و همراه داشتن بیش از 30 گرم ماده مخدر شیشه حکم اعدام را دارد!

 

(ع- ا)پس از حدود 2 هفته سپری کردن در زندان حالا روز های سختی را دارد.طوری که هم سلولی اش در زندان رجایی شهر کرج در موردش می گوید:«از وقتی که به زندان آمده موهایش کاملا سفید شده،استرس دارد و مدام گریه می کند.او نمی دانسته که حکم همراه داشتن 40 گرم شیشه چه چیزی بوده و حالا که قاضی پرونده او را مطلع کرده کاملا بی تاب است».

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)