پرسپولیس نیوز : پس از شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن تعدادی از هواداران پرسپولیس با چشمان گریان ورزشگاه آزادی را ترک کردند.

در پایان دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن هواداران عصبانی پرسپولیس علیه علیرضا فغانی به شدت شعار دادند.

* تعدادی از هواداران پرسپولیس نیز روی سکوها نشسته و گریه می‌کردند و عده‌ای هم با چشمانی گریان ورزشگاه آزادی را ترک کردند.

*‌ احمد نوراللهی و تعدادی از بازیکنان پرسپولیس نیز قصد داشتند به سمت داور بروند که برخی مسئولان برگزاری و مأموران مانع از این کار شدند.

* داوران را در زمین نگه داشتند تا تماشاگران از ورزشگاه بیرون بروند آنها راحت‌‌تر بتوانند وارد رختکن بشوند.

 

بازیکن مصدوم پرسپولیس هنگامی که قصد ورود به زمین مسابقه را داشت، با ممانعت مأموران ورزشگاه روبه‌رو شد.

 

طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست این تیم مقابل ذوب‌آهن روی سکوها نشستند و برخی از آنها نسبت به داوری فحاشی می‌کنند. همچنین آنها مسعود مرادی ناظر داوری را هم با شعارهایی خطاب قرار دادند.

* وحید حیدریه بازیکن مصدوم پرسپولیس هنگامی که پس از پایان بازی قصد ورود به زمین مسابقه را داشت با ممانعت مأموران روبه‌رو شد و به‌علت اینکه او کارت به همراه خود نداشت، نزد مأموران نگه‌داشته شد که همین موضوع باعث درگیری لفظی بین آنها شد. مأموران به همین دلیل حیدریه را نزد خود نگه داشتند تا محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس برای عذرخواهی به سمت آنها بیاید.

* سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس با گزارشگر برنامه 90 درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد و خطاب به او عنوان کرد: برنامه شما فوتبال را به گند کشیده و باید تعطیلش کنید.

*  عباس اسماعیل‌بیگی رئیس کمیته مشوقین پرسپولیس پس از پایان بازی مقابل سالن نشست خبری حضور  پیدا کرد و اعتراضاتی نسبت به عملکرد تیم داوری داشت. او معتقد بود که از هواداران پول جمع کنند تا داور خارجی خوب برای بازی انتخاب کنند. هواداران هم صحبت‌های او را تأیید می‌کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)