مرجع خبری پرسپولیس : دومین دیدار دوستانه پرسپولیس در ترکیه با نتیجه دو بر یک به سود سرخپوشان پایان یافت.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، سرخپوشان که در نیمه اول با نتیجه دو بر صفر از حریف پیش افتاده بودند، در نیمه دوم با چند تعویض و اجرای تاکتیک های کار شده کادر فنی و دریافت یک گل، در پایان با نتیجه دو بر یک به برتری رسیدند.

 

سرخپوشان در این دیدار با ترکیب؛ میثاق معمارزاده، شیث رضایی، علیرضا نورمحمدی، ابراهیم شکوری، علیرضا محمد، سامان آقازمانی، محمد نوری (محمد منصوری)، حسین بادامکی (مجتبی شیری)، امیر حسین فشنگچی (رضا حمزه پور)، روح اله سیف الهی و غلامرضا رضایی با هدایت حمید استیلی به میدان رفتند.


بازی با سوت داوران ترکیه ای از ساعت 17:40 به وقت محلی آغاز شد.


پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 3 یک ضربه کاشته در جناح چپ بدست آورد که این ضربه توسط غلامرضا رضایی از بالای دروازه به بیرون رفت.


در دقیقه پنج، بازیکن حریف با مصدومیت جزیی مواجه شد که علیرضا محمد توپ را بیرون زد و بازی جوانمردانه را به نمایش گذاشت.


در دقیقه 15 بازیکن حریف روی حسین بادامکی خطای عمد انجام داد و یک ضربه کاشته در موقعیتی مناسب نصیب سرخپوشان کرد که محمد نوری به شکل زیبایی این کاشته را روانه دروازه حریف کرد.


حملات پرسپولیس لحظه به لحظه افزایش یافت تا اینکه در دقیقه 20 غلامرضا رضایی با یک پاس عمقی، علیرضا محمد را در جناح راست صاحب یک موقعیت کرد که وی نیز با سانتری زیبا، در یک رفت و برگشت، توپ به حسین بادامکی رسید و او نیز با یک دریبل زیبا و یک ضربه دیدنی پرسپولیس را صاحب گل دوم کرد.


بازیکنان حریف سعی داشتند با ضد حمله به دروازه پرسپولیس برسند و در یک صحنه موفق شدند ضربه ای را روانه دروازه کنند که با هوشیاری و عکس العمل به موقع میثاق این موقعیت خنثی شد.


خطای عمد بازیکن شماره 8 گووزتپه روی پای سیف الهی موجب خروج چند دقیقه وی از زمین شد و پس از مداوا مجددا به زمین بازگشت.


روح اله سیف الهی در یک حرکت عمقی با دروازه بان حریف تک به تک شد که دروازه بان حریف از محوطه جریمه خارج شد و توپ را با دست گرفت و یک ضربه کاشته و یک کارت زرد از داور دریافت کرد که غلامرضا رضایی این ضربه را با فاصله اندک از بالای دروازه به بیرون زد.


در ادامه بازی چندین ضد حمله و ضربه کاشته به سوی دروازه پرسپولیس ارسال شد که با یارگیری مدافعان و درخشش میثاق معمارزاده مهار شد.


امیرحسین فشنگچی و روح اله سیف الهی در طول بازی دائما جای خود را تعویض کرده و به سمت دروازه حریف حمله می کردند.


پرسپولیس یگ گل در نیمه دوم دریافت کرد اما در نهایت با نتیجه 2 بر 1 برنده این دیدار بود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)