مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای مصاف با تیم نفت تهران را امروز (پنجشنبه) در مجموعه ورزشی درفشی فر برگزار کرد.

 

تمرین امروز سرخپوشان در حالی برگزار شد که مصطفی دنیزلی در بازگشت از سفر به ترکیه، عملکرد بازیکنان را کاملا زیر نظر داشت. تمرین با صحبت های دنیزلی برای بازیکنان آغاز شد.

 

اعضای تیم برای حدود 10 دقیقه به صورت اختیاری گرم کردند و سپس این کار را طبق برنامه با محسن عاشوری ادامه دادند.

 

در مرحله بعد، بازیکنان به چند گروه تقسیم شدند. دو گروه، پنج به دو کار کردند. شیث، شیری، اولادی و کاظمیان هم به سپک تاکرا مشغول شدند و دروازه بان ها هم زیر نظر انور لوگوشیچ تمرین کردند.

 

آخرین مرحله تمرین هم بازی در نصف زمین با چهار دروازه کوچک بود که دو به دو کنار هم قرار داشت.

 

در تمرین پنجشنبه سرخپوشان حضور وحید هاشمیان در کنار سایر بازیکنان جالب توجه بود. او که درمان خود را زیر نظر کمیته پزشکی باشگاه دنبال کرد، بدون مشکل در تمرین حضور پیدا کرد و کادر پزشکی او را در اختیار کادر فنی قرار داد.

 

کادر پزشکی همچنین اعلام کرد؛ علی کریمی که امروز اختصاصی دور زمین دوید، پس از آن، از کنار زمین تلاش همبازیان خود را به نظاره نشست.

 

در حال حاضر تنها بازیکنان مصدوم پرسپولیس مهدی مهدوکیا و مامادوتال هستند. دکتر چشمه سری در این باره می گوید: با شرایطی که مهدوی کیا پشت سر گذاشته است، بعد از این بازی آماده و در اختیار تیم خواهد بود، اما مامادوتال که مثل او در بازی با نفت حضور ندارد، در روزهای آینده تعیین وضعیت خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)