پرسپولیس نیوز: علی پروین به اتفاق دبیر کل فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ در هتل محل اقامت میهمانان کنفدراسیون فوتبال آسیا اسکان یافت و روز جمعه در مراسم تجلیل از ستاره‌های فوتبال آسیا شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی باشگاه پرسپولیس از مالزی، علی پروین که ساعت 8 شب گذشته به فرودگاه امام خمینی (ره) تهران رفته بود به واسطه نقص فنی هواپیما و همچنین تأخیر دو ساعته، با چندین ساعت تأخیر وارد کوالالامپور مالزی شد و مورد استقبال فوتبال‌دوستان ایرانی مقیم مالزی قرار گرفت.

تعدادی از هواداران پرسپولیس و فوتبال‌دوستان ایرانی که از سفر پروین به مالزی مطلع شده بودند، در محل هتل اقامت میهمانان کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور یافته بودند و علی پروین به رغم خستگی سفر و تأخیر چند ساعته پرواز به گرمی با دوستدارانش به گفتگو پرداخت و قول داد در فرصتی معین دیداری صمیمانه با آنها داشته باشد.

مهدی تاج رئیس سازمان لیگ و مهدی محمدنبی و همچنین جمالی مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال نیز از جمله همسفران پروین به مالزی بودند.

علی کفاشیان که با پرواز ایران ایر راهی مالزی شده بود زودتر از سایر مسوولان ایرانی به مالزی رسید. علی پروین که به واسطه نقص فنی هواپیما و تأخیر چند ساعته کلافه شده است قرار بود صبح شنبه به ایران بازگردد اما تصمیم گرفته پرواز هواپیمایی‌اش را تغییر دهد و با پرواز صبح دوشنبه ایران ایر به ایران بازگردد و بدین ترتیب فینال جام حذفی را از تلویزیون تماشا خواهد کرد.

قرار است روز پنجشنبه کنکره AFC در کوالالامپور برگزار شود و به همین دلیل خبرنگاران بسیاری از کشورهای مختلف برای دریافت ID کارت در هتل محل اقامت میهمانان کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور یافته و از مسئولان رسانه‌ای AFC برای دریافت مجوز حضور خود در مراسم کنگره و همچنین تجلیل از ستاره‌های آسیا پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

مسوولان AFC مجوز حضور 180 خبرنگار و گزارشگر در این مراسم را صادر کرده‌اند و بسیاری از خبرنگاران از جمله خبرنگار اعزامی باشگاه پرسپولیس هنوز موفق به دریافت ID کارت نشده‌اند. کفاشیان، تاج، نبی و جمالی فردا در مراسم کنگره (مجمع) فوتبال آسیا شرکت خواهند کرد.

پنجشنبه شب مراسم صرف شام برای میهمانان AFC برگزار خواهد شد که علی پروین برغم دعوت به این میهمانی احتمالا در ضیافت شام شرکت نخواهد کرد.

میشل پلاتینی رئیس یوفا و اسطوره فوتبال فرانسه نیز فردا در مجمع کنفدراسیون فوتبال آسیا شرکت خواهد کرد. بورا میلوتینوویچ نیز یکی از میهمان شاخصی است که در مالزی حضور یافته و برخی معتقدند او در حال رایزنی برای جمع کردن آرا به نفع قطری‌ها است.

برخی خبرنگاران پیش‌بینی می‌کنند یوسف سرکال اماراتی و کاندیداهای بحرینی شانس بیشتری برای کسب آرا داشته باشند.

علی پروین عضو هیأت مدیره و رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس قرار است از سوی مسوولان AFC که به واسطه سال‌ها درخشش در فوتبال ایران و آسیا قرار است روز جمعه لوح یادبود و نشان زرین کنفدراسیون فوتبال آسیا را دریافت کند. پروین بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، از ساعت 10 تا 13 روز جمعه به وقت مالزی در مراسم تجلیل از ستاره‌های فوتبال آسیا شرکت خواهد کرد. همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا لوح یادبود و نشان زرین همایون بهزادی و علی جباری را به علی کفاشیان یا مهدی محمدنبی اهدا خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)