طرفدارای عزیزماکه نمیتونیم نظربدیم کدوم بازیکن خوبه یابده این آنالیزکادرفنی هه که بایدبهش احترام گذاشت.
علوی
سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ۲۱:۴۶
سخن خیلی کوتاه،زیرا به گوش مثلا اداره کنندگان این تیم بی در و پیکر و بی صاحب نمرسد و اگر هم برسد گوشی ندارند که بشنوند با آمدن دروازه بانی مثل لک باید سردر باشگاه پرچم مشکی آویزان کرد.نامبرده در حد و اندازه پرسپولیس نیست،آقای مثلا سرمربی با بودن فرزندان این باشگاه مثل امیر عابدزاده و حقیقی چه توجیهی و چه آنالیزی دارید.متاسفانه ما خودمان را کوچک میکنیم زیرا به این گفته ها توجهی نمیشود.فقط و فقط از سر دلسوزی است و بس بعد از ۶۰ سال سن و چهل و اندی سال هواداری
محسن
سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۸:۲۴
آقای رسول پناه ممنونم ازت که با این همه انتقاد بازم تونستی نیاز کادر فنی رو تامین کنی آقایون و خانومایی که فقط بلدین از تیم و باشگاه انتقاد کنید با یه باخت تو دربی اونم تو پنالتی تیم رو بردین تو حاشیه الان رسول پناه بره کی بیاد بگین دیگه شما میگید رسول پناه بده چون مثل مدیرای قبلی برای ساکت کردن هوادار با هر قیمتی و قراردادهای ترکمنچای بازیکن نمیخره بابا کمی حمایت کنید تا آقایی قرارداد بست رفتید سراغ پارسال که چیکار کرد چیکار نکرد به خدا این مکتب پرسپولیس کبیر نیست خواهشا حمایت کنید
rooh
سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ۱۸:۰۹
واقعا دروازبان بهتر از لک نداشتیم باز دروازه پرسپولیس برگشت به روزهای بده خودش مثل سوشا جنازه حقیقی به این لک لک میرزه
طرفدارای عزیزماکه نمیتونیم نظربدیم کدوم بازیکن خوبه یابده این آنالیزکادرفنی هه که بایدبهش احترام گذاشت.
سخن خیلی کوتاه،زیرا به گوش مثلا اداره کنندگان این تیم بی در و پیکر و بی صاحب نمرسد و اگر هم برسد گوشی ندارند که بشنوند با آمدن دروازه بانی مثل لک باید سردر باشگاه پرچم مشکی آویزان کرد.نامبرده در حد و اندازه پرسپولیس نیست،آقای مثلا سرمربی با بودن فرزندان این باشگاه مثل امیر عابدزاده و حقیقی چه توجیهی و چه آنالیزی دارید.متاسفانه ما خودمان را کوچک میکنیم زیرا به این گفته ها توجهی نمیشود.فقط و فقط از سر دلسوزی است و بس بعد از ۶۰ سال سن و چهل و اندی سال هواداری
آقای رسول پناه ممنونم ازت که با این همه انتقاد بازم تونستی نیاز کادر فنی رو تامین کنی آقایون و خانومایی که فقط بلدین از تیم و باشگاه انتقاد کنید با یه باخت تو دربی اونم تو پنالتی تیم رو بردین تو حاشیه الان رسول پناه بره کی بیاد بگین دیگه شما میگید رسول پناه بده چون مثل مدیرای قبلی برای ساکت کردن هوادار با هر قیمتی و قراردادهای ترکمنچای بازیکن نمیخره بابا کمی حمایت کنید تا آقایی قرارداد بست رفتید سراغ پارسال که چیکار کرد چیکار نکرد به خدا این مکتب پرسپولیس کبیر نیست خواهشا حمایت کنید
واقعا دروازبان بهتر از لک نداشتیم باز دروازه پرسپولیس برگشت به روزهای بده خودش مثل سوشا جنازه حقیقی به این لک لک میرزه
خوش اومدید امیدوارم بازیای خوبی ازتونببینیم❤