گزارش تصویری

گزارش تصویری: امضای قرارداد لک و آقایی با پرسپولیس

مجموعه تصاویر امضای قرداد دو ساله باشگاه پرسپولیس با حامد لک و سعید آقایی:





نوشته های مشابه

اشتراک
مطلع شدن
guest
5 نظرات
جدیدترین
قدیمی‌ترین پرامتیازترین
بازخورد (Feedback) های درون متنی
مشاهده همه دیدگاه ها
ناصر.یزد

طرفدارای عزیزماکه نمیتونیم نظربدیم کدوم بازیکن خوبه یابده این آنالیزکادرفنی هه که بایدبهش احترام گذاشت.

علوی

سخن خیلی کوتاه،زیرا به گوش مثلا اداره کنندگان این تیم بی در و پیکر و بی صاحب نمرسد و اگر هم برسد گوشی ندارند که بشنوند با آمدن دروازه بانی مثل لک باید سردر باشگاه پرچم مشکی آویزان کرد.نامبرده در حد و اندازه پرسپولیس نیست،آقای مثلا سرمربی با بودن فرزندان این باشگاه مثل امیر عابدزاده و حقیقی چه توجیهی و چه آنالیزی دارید.متاسفانه ما خودمان را کوچک میکنیم زیرا به این گفته ها توجهی نمیشود.فقط و فقط از سر دلسوزی است و بس بعد از ۶۰ سال سن و چهل و اندی سال هواداری

محسن

آقای رسول پناه ممنونم ازت که با این همه انتقاد بازم تونستی نیاز کادر فنی رو تامین کنی آقایون و خانومایی که فقط بلدین از تیم و باشگاه انتقاد کنید با یه باخت تو دربی اونم تو پنالتی تیم رو بردین تو حاشیه الان رسول پناه بره کی بیاد بگین دیگه شما میگید رسول پناه بده چون مثل مدیرای قبلی برای ساکت کردن هوادار با هر قیمتی و قراردادهای ترکمنچای بازیکن نمیخره بابا کمی حمایت کنید تا آقایی قرارداد بست رفتید سراغ پارسال که چیکار کرد چیکار نکرد به خدا این مکتب پرسپولیس کبیر نیست خواهشا حمایت کنید

rooh

واقعا دروازبان بهتر از لک نداشتیم باز دروازه پرسپولیس برگشت به روزهای بده خودش مثل سوشا جنازه حقیقی به این لک لک میرزه

فقط پرسپولیس

خوش اومدید امیدوارم بازیای خوبی ازتون‌ببینیم❤