مرجع خبری پرسپولیس : حسینیه حضرت قمر بنی هاشم (ع) امروز شاهد حضور جمع بزرگی از علاقمندان اهل بیت عصمت و طهارت بود. آنها که آمده بودند میلاد مولای متقیان، علی (ع) را جشن بگیرند.

در این میان حضور جمع کثیری از چهره های ورزشی، سیاسی، اجتماعی و هنری در میان حاضرین، توجه هر رهگذری را به خود جلب می کرد.


جهت دیدن گزارش تصویری و حواشی این جشن روی ادامه مطلب کلیک کنید….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جشنی که همه ساله در خیابان زنجان جنوبی تهران و در منزل حبیب کاشانی برگزار می شود و اینبار البته یک کوچه بالاتر و در حسینیه ای بزرگتر میزبان انبوه میهمانان بود.

حبیب کاشانی، سرپرست کنونی باشگاه پرسپولیس سال های سال است که میزبان میهمانانی است که صبح سیزده رجب هر سال، خود را به این مجلس می رسانند تا در جشن میلاد علی (ع) گرد هم آیند.

در بین میهمانان اما چهره های آشنایی هم دیده می شود.

محمود خوردبین که در طول مدت مراسم، جلوی درب حسینه روی صندلی یک موتور تکیه داده و با میهمانان سلام و علیکی می کند و گاهی هم عکسی به یادگار با آنها می گیرد.

حبیب کاشانی جلوی درب حسینیه ایستاده و خوش آمد گوی میهمانان است.

جمعی از حاضرین، اعضای شورای شهر تهران و شهرداران مناطق و نواحی تهران هستند.

مهدی چمران و حسن بیادی، رییس و نائب رییس شورای شهر تهران هم در میان جمعیت دیده می شوند.

جعفری و طلوعی، شهرداران مناطق 9 و 5 و تعدادی دیگر از مسوولان شهری هم در میان میهمانان حضور دارند.

تعداد زیادی از چهره های ورزشی هم در میان جمع هستند و هر یک گوشه ای از مجلس نشسته اند.

محمد پنجعلی، مجتبی محرمی، حمید درخشان، مرتضی کرمانی مقدم، مهدی تارتار، کوروش برمک، نظام علی گرامی و جواد زرینچه چهره هایی هستند که در اولین نگاه به چشم می آیند.

مصطفی آجرلو، مدیرعامل باشگاه استیل آذین، شمس، سرمربی تیم ملی فوتسال کشور، رضا حیدریان، کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال پرسپولیس، داریوش ارجمند، از پیشکسوتان عرصه سینما و تلویزیون، برادران عرب و سردار مشایخی هم یک به یک خود را به حسینیه قمر بنی هاشم(ع) می رسانند.

چشم را که بگردانی می توانی در گوشه گوشه مجلس، بازیکنان کنونی و سابق پرسپولیس و دیگر تیم ها را هم پیدا کنی. سپهر حیدری، بهادر عبدی، هادی شکوری، علیرضا حقیقی، علیرضا محمد، جلال اکبری، عادل کلاه کج، مجتبی شیری، محمد حسین نائیجی، سامان آقازمانی، حمید علی عسگر و … از جمله بازیکنانی هستند که در گوشه و کنار مجلس دیده می شوند.

در این میان اما مداحان معروف تهران هم کم نیستند. مداحانی که هر کدام دقایقی برای حاضرین در این جشن مولودی خوانی می کنند.

محمود کریمی، محمد طاهری، مصطفی خرسندی، احد قدمی، احمد نیکبختیان و مجید بادکوبه از جمله این جمع اند.

مراسم تا وقت اذان ظهر ادامه دارد و بعد از خواندن نماز ظهر و عصر و صرف ناهار، جمعیت، کم کم حسینیه را ترک می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)