مرجع خبری پرسپولیس : برتري بارسلونا مقابل رئال‌مادريد در ليگ قهرمانان اروپا، تمرين امروز پرسپوليس را تحت تاثير خود قرار داد.

 

تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس پس از پيروزي 3 بر 2 روز گذشته مقابل الاتحاد عربستان از ساعت 11 صبح امروز در ورزشگاه درفشي‌فر پيگيري شد. در اين تمرين بازيكنان اصلي به مدت 40 دقيقه ريكاوري كردند و سپس به استخر و سونا رفتند.

 

بازيكنان ذخيره نيز پس از جمع گرم كردن بدن‌هاي خود به كارهاي سرعتي،‌ پاسكاري در حال حركت، سانتر از جناحين و ضربه به گل و فوتبال دست‌گرمي پرداخت. در تمرين امروز جلال اكبري، سپهر حيدري و غلامرضا رضايي غايب بودند.

* علي دايي با تاخير در تمرين حاضر شد. سرمربي پرسپوليس پس از اينكه دقايق كوتاهي تمرين را نظاره‌ كرد، به رختكن رفت.

* با دستور دايي تمرين پرسپوليس در ورزشگاه انقلاب دنبال مي‌‌شود. همچنين قرمزپوشان روز جمعه تعطيل هستند.

* حدود 40 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند كه تعدادي از آنها كه خانم بودند كه با تهيه گل و شيريني از بازيكنان بابت پيروزي روز گذشته مقابل الاتحاد تقدير و تشكر كردند. تعدادي از آنها قصد ورود به ورزشگاه را داشتند كه از اين كار جلوگيري شد.

* پيروزي شب گذشته بارسلونا مقابل رئال مادريد سوژه اصلي تمرين امروز پرسپوليس بود. تعداد زيادي از بازيكنان كه طرفدار بارسلونا بودند ابراز خوشحالي كردند.

* دروازه‌بانان تيم فوتبال پرسپوليس زير نظر يحيوي تمرينات ويژه‌اي را انجام دادند.

* حسين عبدي و مولايي، 2 مربي پرسپوليس به صورت جداگانه و اختصاصي تمرين كردند.

* تعدادي از بازيكنان كه خبرهايي مبني بر احتمال جدايي علي دايي را شنيده‌ بودند، ناراحت شدند و در تمرين نيز در اين مورد با همديگر گفت‌وگو كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)