خبرگزاری پرسپولیس : تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ظهر امروز در کردان کرج برگزار شد.

تیم پرسپولیس برای تشکیل اردو تا فردا شب در کردان کرج است. پرسپولیسی‌ها پس از اینکه ظهر امروز به کرج رسیدند از ساعت 15:30 بعد از ظهر امروز در کردان در چمنی مسطح پشت در‌های بسته اولین تمرین خود را آغاز کردند. در این تمرین مهدی مهدوی‌کیا با رفع مصدومیت ابتدا توسط کادر پزشکی پرسپولیس با دویدن و زدن بغل پا تست شد و سپس با اجازه کادر پزشکی و گل‌محمدی تمرینات خود را با بدنساز تیم آغاز کرد. این بازیکن به دربی 76 می‌رسد.

* یکی دیگر از نکات تمرین امروز آمادگی بالای محمد قاضی بود. وی که گفته می‌شد با گل‌محمدی مشکل دارد در تمرین امروز در هنگام تمرینات ویژه با مهاجمان بسیار آماده و گلزن نشان داد که باعث شد گل محمدی او را بارها مورد تشویق قرار دهد.

*گل‌محمدی در ابتدای تمرین به مدت 10 دقیقه با بازیکنان در خصوص دربی به گفت‌وگو پرداخت. او از بازیکنان خواست برای آرامش بیشتر و تمرکز بالا از هر گونه مصاحبه تنش‌زای بازیکنان خودداری کند.

*غلامرضا رضایی نیز در تمرین امروز بسیار آماده نشان داد. او در فوتبال دستگرمی هت تریک کرد.

*بازیکنانی که بنا به دلایلی همراه قرمزپوشان صبح امروز به کرج نرفته بودند قبل از شروع تمرین خود را به اردوی قرمزپوشان ملحق کردند. این بازیکنان نوری، نورمحمدی، سعید عزیزیان، مربی پرسپولیس و مهرداد پولادی بودند.

*کادر پزشکی پرسپولیس برای بازیکنان یک تغذیه ویژه غذایی تا قبل از دربی در نظر گرفته است.

* حضور کلیه بازیکنان در این اردو الزامی است و به هیچ بازیکنی مرخصی داده نمی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)