مرجع خبری پرسپولیس : سرخپوشان پس از یکروز استراحت صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در ورزشگاه شهید درفشی‌فر دور جدیدی از تمرینات خود را برگزار کردند.


به گزارش مرجع پرسپولیس، از ساعت 10:30 بازیکنان یک به یک وارد مجموعه درفشی‌فر شده و پس از آماده شدن برای آغاز تمرینات به زمین چمن ورزشگاه آمدند.

 

– پیش از شروع تمرین، بازیکنان در گروه‌های چند نفره به صحبت با یکدیگر پرداختند.پیراهن‌های تمرین امروز پرسپولیسی‌ها به رنگ بنفش بود.

 

 

– تمرین امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که 8 بازیکن به دلایل مختلف غایب بودند. محمد پروین و بنیامین محمودیان به علت مصدومیت، محمد نوری به علت حضور در مراسم ترحیم مادربزرگ خود، حسین بادامکی به علت سفر به مشهد، غلامرضا رضایی و حمید علی عسگر به علت همراهی تیم ملی امید در بازی‌‍‌های گوانگجو، کریم باقری به علت سفر به تبریز که با هماهنگی باشگاه انجام شده و شیث رضایی غایبان تمرین امروز بودند.

 

– هادی نوروزی و امیرحسین فشنگچی با وجود حضور در محل مجموعه درفشی‌فر از انجام تمرینات گروهی معاف بودند. نوروزی به علت مصدومیت در بازی برابر داماش گیلان به انجام تمرینات فیزیوتراپی زیر نظر دکتر زرینه مشغول شد و فشنگچی نیز به علت سرماخوردگی تنها به تماشای تمرین هم تیمی‌های خود پرداخت.

 

– تمرین ساعت 11 پس از صحبت‌های حسین عبدی با نرم دویدن همراه محمدرضا مولایی، انجام حرکات کششی و استارت‌های کوتاه سرعتی آغاز شد.

 

– حدود 50 هوادار از روی سکوهای ورزشگاه نظاره گر تمرین سرخپوشان بودند.

 

– سکوبرت و مجتبی زارع پس از دویدن‌های گروهی در ابتدای تمرین، ادامه کار خود را به طور اختصاصی تحت نظر مربی بدنسازی و پزشک تیم انجام دادند.

 

– پس از گرم کردن بدن‌ها دروازبانان تیم، تمرینات اختصاصی و با نشاطی را زیر نظر محمدعلی یحیوی برگزار کردند.

 

– کار با توپ در تمرین امروز به این شکل آغاز شد که بازیکنان به صورت پراکنده و در حال حرکت، توپ را با دست برای یکدیگر پرتاب می‌کردند که در ادامه این بخش، پاسکاری‌ به شکل پراکنده ادامه یافت.

 

– پس از پاسکاری‌های پراکنده و پیش از شروع آیتم بعدی علی دایی چند دقیقه‌ای برای بازیکنان صحبت کرده و خواسته‌های خود را به آنها منتقل کرد. سپس بازیکنان در دو گروه نارنجی و بنفش در نیمه زمین با عرض محدود به تمرین پرسینگ و پاسکاری در قالب دو تیم 8 نفره پرداختند که ترکیب تیم‌ها به شرح زیر بود:

 

ترکیب تیم نارنجی: سعید حلافی، مجتبی شیری، سید محمد منصوری، مازیار زارع، ابراهیم شکوری، اشپیتیم آرفی، سپهر حیدری و علی ابراهیمی.

 

ترکیب تیم بنفش: مهدی الهایی، دینونگ مکس، مهدی شیری، تیاگو فراگا، سامان آقا زمانی، علیرضا محمد سید جلال اکبری و رضا نور محمدی.

 

– پس از آیتم حفظ توپ و پرسینگ، فوتبال تحت فشار در زمین محدود در دستور کار قرار گرفت. در این فوتبال بازیکنان هر تیم به دو قسمت تقسیم شدند و به نوبت رو در ردوی یکدیگر قرار می‌گرفتند. به دلیل فضای محدود، در این فوتبال تحت فشار، گل‌های زیادی رد و بدل شد و در پایان بنفش‌ها به عنوان تیم پیروز شناخته شدند.

 

– در فوتبال درون تیمی طی یک برخورد میان مهدی شیری و رحمان احمدی که به خاطر تصاحب توپ صورت گرفت دروازبان پرسپولیس دچار مصدومیت شد که با رسیدگی دکتر زرینه به تمرین بازگشت.

 

– سکوبرت بعد از انجام تمرینات اختصاصی و هادی نوروزی پیش از پایان تمرین برای انجام تمرینات فیزیوتراپی محل ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کردند.

 

– ساعت 12:30 با سوت علی دایی زمان پایان فوتبال درون تیمی اعلام شد و پس از آن بازیکنان به همراه محمدرضا مولایی با نرم دویدن و انجام حرکات کششی به سرد کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس محل ورزشگاه درفشی‎‌فر را ترک کردند.

 

– نوبت بعدی تمرین پرسپولیس صبح فردا (پنجشنبه) مصادف با عید سعید غدیر خم، از ساعت 11 در مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر برگزار خواهد شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)