خبرگزاری پرسپولیس : تمرین پرسپولیس از ساعت 14 امروز پشت در های بسته برگزار شد.

در این تمرین آقا وسط، سانتر از جناحین و ضربه به گل و فوتبال دستگرمی در دستور کار قرمزپوشان قرار داشت.
* مهرزاد معدنچی پس از چند مدت دوری از تمرینات پرسپولیس پس از جلسه ای با گل محمدی امروز به تمرینات سرخپوشان برگشت و همراه با سایر بازیکنان به تمرین پرداخت. معدنچی در لیست مازاد گل محمدی بود و این سرمربی اعلام کرده بود که بعید است او به تمرینات پرسپولیس برگردد.
* محمد قاضی در تمرین امروز فشرده تر نسبت به روز گذشته به مدت 50 دقیقه با توپ تمرین کرد. این بازیکن به بازی مقابل گهر نمی رسد اما برای دربی مشکلی ندارد.
* علی کریمی که در تمرین 2 روز گذشته به دلیل درد در همسترینگ پایش با فشار کمتری تمرین می کرد، امروز بدون هیچ مشکلی در تمرینات پرفشار قرمزپوشان شرکت کرد.
* کریم باقری در تمرین امروز هم غایب بود.
* حدود 20 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که از مسئولان باشگاه خواستند تا اجازه ورود آنها به داخل ورزشگاه صادر شود اما حمید عباسی مدیر رسانه ای پرسپولیس ضمن عذرخواهی از هواداران گفت: اگر ما تصمیمی مبنی بر اینکه تمرینات پشت در های بسته برگزار شود، گرفته ایم فقط به خاطر خود پرسپولیس است و گفته ایم که 48 ساعت قبل از بازی های رسمی تماشاگری در تمرین نباشد و از هواداران هم می خواهیم که صبور باشند تا موفقیت های این تیم ادامه دار باشد.
* اما یکی از نکات جالب تمرین امروز خبر زمان و محل برگزاری بازی پرسپولیس و نفت در چارچوب جام حذفی بود. قرمزپوشان از برگزاری این بازی در زمین تختی و ساعت برگزاری آن که ساعت 14 است، تعجب کرده بودند. قرمزپوشان معتقد بودند که با توجه به اینکه استقلالی ها ساعت 16 بازی خود را انجام می دهند، آنها نیز باید در ورزشگاه آزادی در ساعت 16 بازی خود را انجام دهند. بازیکنان ناراحتی خود را از این موضوع اعلام کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)