مرجع خبری پرسپولیس : تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 18:20 بعدازظهر امروز در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد.

بازيكنان پس از گوش دادن به صحبت‌هاي استيلي به گرم كردن بدن‌هاي خود پرداختند و با دويدن‌هاي استقامتي فشار تمرين را بيشتر كردند، سپس در يك چهارم زمين به فوتبال تحت فشار با 4 دروازه پرداختند و در مرحله بعدي نيز با توپ‌هاي سنگين‌وزن به استارت‌هاي بلند به مسافت 80 متر دويدند.

* بازيكنان پرسپوليس صبح امروز ساعت 8 در يكي از درمانگاه‌هاي منطقه غرب تهران آزمايش خون دادند و سپس در تمرين بعدازظهر امروز شركت كردند.

* 13 بازيكن در تمرين امروز حضور داشتند. سامان آقا زماني و مجتبي شيري به دليل مصدوميت، اختصاصي تمرين كردند و پس از زمان اندكي به تمرينات گروهي پرداختند. اين دو نفر تمرينات ويژه‌اي را نسبت به سايرين انجام دادند.

* در تمرين امروز، بازيكن ملي‌پوش و پرويز كماسي غايب بودند.

* نكته جالب اين بود كه يكي از ليدرهاي پرسپوليس كه كارت دعوتي را بابت عروسي خود در جمع بازيكنان پخش مي‌كرد در كنارش به تهديد بازيكنان نيز مي‌پرداخت كه در صورت عدم حضورشان در مراسم جشن خود از تشويق آنها در بازي‌هاي مختلف جلوگيري خواهد كرد.

* سعيد عزيزيان در تمرين امروز تنها با مسعود داستاني به تمرين ‌پرداخت.

*‌30 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند. آنها ابتدا شعارهايي را بر عليه جاسم كرار مهاجم استقلال سر دادند و سپس به تشويق شديد محمد نصرتي پرداختند. هواداران همچنين به ترتيب از محمود خوردبين تا كليه بازيكنان را مورد تشويق قرار دادند.

* سامان آقا زماني و شيري پس از گذشت 30 دقيقه تمرين به حركات‌هاي تعادلي پرداختند. همچنين غلامرضا رضايي نيز پس از يك ساعت از تمرين كنار كشيد و به كارهاي اختصاصي پرداخت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)