مرجع خبری پرسپولیس : آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس قبل از سفر به كيش برگزار شد.

 

آخرين تمرين پرسپوليس از ساعت 16 امروز قبل از سفر به كيش براي تشكيل اردويي 10 روزه بعدازظهر برگزار شد.

 

در اين تمرين، بازيكنان پرسپوليس پس از گوش كردن به صحبت‌هاي دايي بدن‌هاي خود را گرم كردند و سپس استارت‌هاي كوتاه و بلند زدند. در مرحله بعدي در سه گروه حفظ توپ و پرسينگ تمرين كردند.

 

در مرحله آخر نيز در قالب سه تيم با فوتبال در دروازه هندبالي تمرينات خود را به پايان رساندند. در اين فوتبال دستگرمي محمد پروين و سعيد حلافي هت‌تريك كردند.

 

* دكتر زرينه به دليل سفر به تركيه، محمد نوري و عليرضا حقيقي به دليل همراهي تيم ملي و حميد علي عسگر و تياگو غايب بودند.

* غلامرضا رضايي در تمرين امروز حضور پيدا كرد و پس از جلسه‌اي با دايي دقايقي با لباس شخصي نظاره گر شد. او پس از 20 دقيقه محل تمرين را ترك كرد.

*امروز تولد محمود خوردبين سرپرست باشگاه پرسپوليس بود به همين دليل بازيكنان و باشگاه براي او مراسمي بعد از تمرين ترتيب داده بودند.

* يك مدرسه فوتبال كه از گرگان آمده بود در تمرين امروز حضور داشت. آنها كه حدود 60 نفر بودند به شدت بازيكنان پرسپوليس را مورد تشويق قرار دادند كه باعث شد كريم باقري و محمود خوردبين از آنها تشكر كنند . اين هواداران حدود 5 دقيقه دايي را هم مورد تشويق قرار دادند اما هيچ گونه عكس‌العملي را در جواب نديدند.

* به دليل عدم حضور دكتر زرينه امروز هم يك دستگاه آمبولانس به همراه پزشك در محل تمرين پرسپوليسي‌ها حضور داشت.

* در پايان تمرين هواداراني كه به ورزشگاه شركت واحد آمده بودند با كريم باقري و بازيكنان پرسپوليس و كادر فني عكس يادگاري انداختند.

* تمرين امروز پرسپوليس ساعت 18 به پايان رسيد. اين تيم فردا ساعت 16:30 براي تشكيل اردويي يك هفته‌اي عازم جزيره كيش خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)