حضور برزگری بازیکن سابق تیم ملی در تمرین

مرجع خبری پرسپولیس : بازيكنان و كادر فني راس ساعت 11 صبح به وقت محلي در زمين باشگاه ايرانيان حضور يافتند و تمرينات ريكاوري و تاكتيكي را انجام دادند.

 

بازيكنان در ابتدای تمرين امروز به چند گروه تقسيم شدند. گروه اول بازيكناني بودند كه روز گذشته در تركيب اصلي حضور داشتند. آنها به ديدن دور زمين پرداخته و تمرينات ريكاوري را انجام دادند.

 

گروه دوم بازيكناني بودند كه دقايقي براي بازي برابر زنيت به ميدان رفته و يا بازي نكرده بودند. وگروه سوم دروازه‌بانان تيم بودند كه زير نظر يحيوي تمرينات فشرده‌اي را پشت سر گذاشتند.

 

گروه بعدي هم بازیکنانی بودند كه به صورت انفرادي تمرين مي‌كردند.هاشميان با مولايي تمرينات قدرتي و استقامتي را انجام داد.

 

بازيكنان ذخيره تمرينات تاكتيكي را با حضور مياچ مرور كردند. علي دايي در كنار محمود خوردبين با تك بازيكنان اصلي در بازي با زنيت صحبت كرد.

 

بازيكنان اصلي پس از تمرينات ريكاوري، با فريد زرينه و ماساژور‌هاي تيم، شرايط خود را تشريح كردند. مسئولان باشگاه، تداركات بازي فردا، برنامه‌ها و شرايط تيم را كنترل مي‌كردند.

 

گفتني است؛ جلسه بعدي تمرين پرسپوليس، فردا صبح انجام خواهد شد.

 

عبدالرضا برزگري بازيكن اسبق تيم ملي، ه جهت خير مقدم به كادر فني پرسپوليس و ديدار با علي دايي و محمود خوردبين صبح امروز در تمرينات پرسپوليس حضور يافت و با محمود خوردبين و علي دايي ديدار و گفتگو كرد.

 

 

برزگري بازيكن سيه چرده و جنوبي كشورمان كه بازي‌هاي درخشاني را در تيم ملي از او شاهد بوديم، هم اينك در دبي زندگي مي‌كند. وي در حال حاضر سرمربيگري تيم نوجوانان العين را برعهده دارد. تيم نوجوانان العين هم اكنون صدرنشين جدول مسابقات نوجوانان امارات است.

 

بازيكن آباداني اسبق تيم ملي در خصوص پرسپوليس گفت: با وجود بزرگاني كه در كادر فني اين تيم مي‌بينم، اميدوارم قرمزپوشان تهراني همچون محبوبيتي كه دارند، به موفقيت‌هاي بيشتري برسند.

 

وي در خصوص بازي‌هاي پرسپوليس در تورنمنت دبي افزود: متاسفانه به دليل بازي‌هاي تيم العين نتوانستم هيچ يك از بازي‌هاي اين تورنمنت را ببينم اما با وجود تيم‌هاي قدرتمندي كه در اين تورنمنت حضور دارند، مطمئنا بازي‌هاي جذاب و ديدني را تاكنون به نمايش گذاشته‌اند.

 

http://fc-perspolis.com/uploads/posts/1295946711.jpg

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)