مرجع خبری پرسپولیس : تمرین صبح امروز تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب سعید عزیزیان مربی دروازه‌بان ها، مجتبی شیری و حمیدرضا علی عسگری برگزار شد.

 

در ادامه برنامه آماده سازی تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر بازیکنان این تیم از ساعت 10 صبح امروز در ورزشگاه درفشی فر زیر نظر حمید استیلی و در غیاب سعید عزیزیان مربی دروازه بان های این تیم به مدت 2 ساعت تمرینات هوازی و تاکتیکی را برگزار کردند.

در این تمرین که ملی پوشان هم حضور نداشتند مجتبی شیری و حمیدرضا علی عسگری هم در تمرینات گروهی شرکت نکردند.

 

در این تمرین غلامرضا رضایی، علیرضا محمد، شیث رضایی، علیرضا نورمحمدی، محمد نوری، حسین بادامکی، محمد منصوری، ابراهیم شکوری، سامان آقازمانی، امیر حسین فشنگچی، روح الله سیف اللهی و مسعود داستانی شرکت کردند که غلامرضا رضایی برای نخستین بار تا آخر تمرینات در برنامه های گروهی تیم شرکت کرد.

 

در ابتدای تمرین حمید استیلی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و پس از تمریناتی که شامل تمرینات استقامتی، قدرتی و تاکتیکی بود به مدت 2 ساعت انجام شد.

 

امروز استقبال از تمرین پرسپولیس نسبت به گذشته کمتر بود اما حاضران به تشویق حمید استیلی، حبیب کاشانی، محمود خوردبین و بازیکنان پرداختند که در این بین تشویق کریم انصاریفرد و مهرداد اولادی توسط آنها از نکات جالب توجه این تمرین بود.

 

در پایان تمرین هم هواداران هر کدام یک باریکن را شایسته حضور در پرسپولیس دانستند و در این خصوص اسامی بسیاری از بازیکنان مطرح شد که بیش از همه هواداران به روی مهدوی کیا، کریم انصاریفرد و مهرداد اولادی تاکید داشتند.

 

دومین جلسه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس هم ساعت 5:30 در ورزشگاه درفشی فر برگزار خواهد شد.

 

طبق اعلام کادر فنی پرسپولیس بازیکنان این تیم روز جمعه در تست پزشکی و آمادگی جسمانی شرکت خواهند کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)