خبرگزاری پرسپولیس : تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس در دومین تمرین خود در کوالالامپور از ساعت 10 صبح به وقت محلی (5:30 به وقت تهران) در هوایی آفتابی و شرجی به تمرین پرداخت.

سرخپوشان که قرار است امروز در دو نوبت به تمرین بپردازند، ساعت 8 صبح برای صرف صبحانه در رستوان هتل حضور یافتند و پس از آن به قدم زدن پرداخته و ساعت 9:30 هتل را به مقصد محل تمرین ترک کردند.

 

تمرین پس از صحبت‌های کوتاه سرمربی با گرم کردن بدن‌ها آغاز شد. بازیکنان تمرینات تاکتیکی و پاسکاری‌های کوتاه و حرکت با توپ را در دستور کار قرار دادند و نکات لازم از سوی کادر فنی برای انجام صحیح حرکات تاکید می‌شد.

 

از نکات جالب توجه تمرین سرخپوشان، حضور فعال حمید استیلی رئیس آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس در میانه میدان بود که کادر فنی را در هدایت تیم، همراهی می‌کرد.

 

در ادامه، بازیکنان در فضایی مشخص پا به توپ شده و پاس‌های کوتاه و سرعتی را در برنامه داشتند. دروازه‌بان‌ها هم پس از تمرینات اختصاصی، ضربات شوت از جناحین که توسط منصور هاشمی زده می شد را مهار می‌کردند.

 

پس از آن، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند؛ یک گروه زیر نظر سعید تهرانی نژاد به شوتزنی، حرکت و سانتر از جناحین و در نهایت ضربه به سمت دروازه پرداخته و گروه دیگر نیز زیر نظر حمید استیلی تمرینات تاکتیکی و دفاعی را با توضیحات فراوان پیگیری می‌کردند. بعد از نفس‌گیری، فوتبال تحت فشار، هماهنگی خطوط حمله و دفاع تیمی در دستور کار قرار گرفت.

 

تمرین نوبت صبح امروز، پرفشار، شاداب و پربار پیگیری شد. سرخپوشان دو جلسه تمرینی دیگر را تا اولین بازی خود در تورنمنت هشت جانبه مالزی پیش رو دارند.

 

در پایان تمرین امروز، بازیکنان با نرم دویدن و انجام حرکات کششی، بدن‌ها را سرد کرده و راهی هتل شدند.

 

گفتنی است، تمرین نوبت بعدازظهر امروز تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس در زمین دیگری انجام خواهد شد که مسافت 45 دقیقه ای با محل اسکان سرخپوشان دارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)