خبرگزاری پرسپولیس : تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز با حضور نیلسون دنبال شد.

تمرین پرسپولیس از ساعت 10:40 امروز در ورزشگاه خیریه عمل دنبال شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس دویدن، کارهای سرعتی و استقامتی، فوتبال دستگرمی در قالب دو تیم و در زمین هندبالی را انجام دادند.

تمرین امروز سرخپوشان به گرم کردن، کارهای پلی متریک، دویدن، کار با توپ و فوتبال در نصف زمین با دروازه های کوچک اختصاص داشت که زیر نظر یحیی گل محمد انجام شد.

* غلامرضا رضایی و نقی‌زاده اختصاصی تمرین کردند و سپس به درفشی‌فر رفتند و به بدنسازی پرداختند.

غلامرضا رضایی که برنامه های تقویت عضلات را دنبال می کند، تمرین قدرتی داشت که بخشی از آن با تو مدیسن بال انجام شد. نقی زاده بعد از 25 دقیقه دویدن و کارهای کششی برای فیزیوتراپی رفت. طبق برنامه کادر پزشکی هر دو بازیکن در نوبت بعدازظهر برای آب درمانی و فیزیوتراپی به مجموعه درفشی فر خواهند رفت.

* نیلسون و خانزاده به تمرین امروز پرسپولیسی‌ها اضافه شدند.

* حمید علی عسگر غایب بود.
 نکته جالب تمرین امروز صبح پرسپولیس ها، هنر نمایی و رو پایی زدن یحیی گل محمدی مربی این تیم بود که بازیکنان او را مورد تشویق قرار دادند.

در اوایل شروع تمرین نیز تعدادی از خبرنگاران و کادر فنی از جمله چشمه سری پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی ال کلاسیکو بحث می کردند و هر کدام از آنها طرفدار رئال و بارسلونا بودند به طرفداری تیم محبوب خود می پرداختند.

همچنين يک تماشاچي خانم که چند روز قبل نامه اي براي دريافت کمک مالي به علي کريمي داده بود به علت غيبت وي، از سوي غلامرضا رضايي پيگير جواب نامه اش شد.

* 5 هوادار تمرین امروز را از نزدیک تماشا کردند.

گفتنی است؛ تمرین فردا ساعت 12 ظهر انجام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)