مرجع خبری پرسپولیس : تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور مسافران گوانگجو انجام شد.


غلامرضا رضایی و حمید علی عسگری، دو بازیکن تملی پوش پرسپولیس در مسابقات آسیایی گوانگجو  پس از بازگشت از چین، امروز در جمع سرخپوشان حاضر شدند و دقایقی را با آنها تمرین کردند.

 

بازیکنان پرسپولیس از ساعت 14 وارد مجموعه ورزشی درفشی‌فر شدند.و دقایقی پیش از شروع تمرینات، به دویدن ها و تمرینات اختصاصی پرداختند تا خود را مهیای تمرینات مورد نظر کادر فنی کنند.

 

30 دقیقه بعد از ورود اولین گروه از بازیکنان به مجموعه درفشی‌فر، تمرینات آغاز شد. بازیکنان از ساعت 14:30 زیر نظر مولایی، بدنساز تیم با دویدن و حرکات کششی، بده‌های خود را گرم کردند.

 

 

 

غلامرضا رضایی و حمید علی عسگری که به تازگی به ایران بازگشته اند پس از 10 دقیقه دویدن، به طور جداگانه به تمرینات اختصاصی پرداختند و بعد از آن، با اجازه علی دایی محل تمرین را ترک کردند.

 

*  پاسکاری ترکیبی اولین تمرین سرخپوشان پس از گرم کردن بود.

 

– دروازه بان‌ها نیز به صورت اختصاصی زیر نظر محمد علی یحیوی، مربی دروازه بان‌های پرسپولیس تمرین کردند.

– فوتبال درون تیمی 11 به 11 آخرین مرحله از تمرینات سرخپوشان بود. در این بازی دستگرمی، نکات فنی بسیاری توسط کادر فنی به بازیکنان گوشزد شد و تغییرات بسیاری در تاکتیک‌های ارایه شده داده شد.

 

 

*  سکوبرت بعد از دویدن با بازیکنان، به تمرینات اختصاصی پرداخت.

 

*  مجتبی زارع نیز که پس از مدت‌ها و از دیروز، دویدن با تیم را آغاز کرده بود، از امروز در تمرینات گروهی نیز شرکت کرد و در فوتبال درون تیمی نیز حضور داشت.

 

* مجتبی زارع، مدتی را به دلیل مصدومیت در تمرینات گروهی شرکت نکرد.

 

* هادی نوروزی نیز که در اتاق پزشکی مجموعه درفشی‌فر، زیر نظر دکتر زرینه، به فیزیوتراپی پرداخت.

 

*  تمرینات راس ساعت 16، با سرد کردن بدن‌های بازیکنان پایان یافت.

 

* به دلیل آنکه تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته انجام شد ،  به خواست کادرفنی پرسپولیس از ذکر جزییات فنی تمرینات  خودداری می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)