پرسپولیس نیوز : تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که علی دایی برای دیدار تیم خود در چارچوب جام حذفی به اکثر بازیکنان اصلی استراحت داد.

مرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 11 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

دراین تمرین که پشت در‌های بسته بود حدود 50 هوادار حضور داشتند و با آوردن  6 پلاکارد به حمایت تیم خود و انتقاد از کمیته انضباطی پرداختند و سؤال برای خبرنگاران این بود که آیا آوردن این پلاکاردها خودجوش بود؟

زیر پلاکاردها نوشته‌هایی بود که نشان می داد این تعداد از هواداران از منطقه های مختلف از جمله یافت‌آباد، راه‌آهن، کرج آمده بودند.

*غلامرضا رضایی علی‌رغم اینکه اعلام کرده بود قطعا در نیم‌فصل از پرسپولیس جدا می‌شود در تمرین امروز حضور پیدا کرد و مجددا جلسه‌ای با دایی داشت و به صورت اختصاصی دور زمین دوید.

* محمدرضا خعلتبری نیز به دلیل مصدومیت اختصاصی دور زمین دوید و به احتمال فراوان این بازیکن در دیدار فردا مقابل پدیده شاندیز به میدان نخواهد رفت.

* علی دایی در ابتدای تمرین 15 دقیقه با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت و از آنها خواست درباره اتفاقات اخیر عکس‌العمل خاصی نشان ندهند اما کسر امتیاز از قرمزپوشان اغلب بازیکنان را شوکه کرده بود.

 

 * مجتبی محرمی مانند روزهای گذشته با بدنساز پرسپولیس به تمرین پرداخت.

* محمدرضا خلعتبری مهاجم مصدوم پرسپولیس زیر نظر کادر پزشکی تمرین کرد و مهرداد پولادی نیز تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشت.

* یک دوربین تلویزیونی با هواداران پرسپولیس به گفت‌وگو پرداخت و آنها به رای کمیته انضباطی اعتراض کردند.

* سعید شیرینی در چند نوبت از پشت نرده‌های ورزشگاه درفشی‌فر با هواداران صحبت کرد و گفت که پیگیر قضیه کسر امتیاز از پرسپولیس هستند. سرپرست تیم پرسپولیس در مورد اینکه بازی هفته آینده پرسپولیس و راه‌آهن در چه ورزشگاهی برگزار می‌شود گفت: امیدواریم با انجام بازی در ورزشگاه آزادی موافقت کنند، چون کیفیت ورزشگاه تختی مناسب نیست.

* بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز به دویدن، انجام حرکات کششی، پاسکاری، سانتر از جناحین، شوت به دروازه و فوتبال درون تیمی پرداختند.

* خبرنگاران در اواخر تمرین پرسپولیس با درخواست شیرینی به داخل درفشی‌فر رفتند.

* استقبال خبرنگاران از تمرین امروز نیز در نوع خود بسیار جالب بود.

* دایی در تمرین امروز سعی کرد با میدان دادن به بازیکنانی که در چند مدت قبل بیشتر نیمکت‌نشین بودند آنها را برای بازی با پدیده شاندیز آماده کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)