خبرگزاری پرسپولیس : بهروز سلطانی دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس برای اولین بار در تمرین پرسپولیس حضور دارد و به عنوان مربی دروازه بان های این تیم را تمرین می دهد.

در حالي تمرینات امروز یکشنبه 16 مهر تیم فوتبال پرسپولیس از ورزشگاه شهید درفشی فر به مجموعه ورزشی خیریه عمل انتقال پیدا کرده است که این تیم بدون سرمربی خود مانوئل و ملی پوشانش پس از 3 روز تمرینات خود را از سر گرفته است.

یحیی گل محمدی دستیار مانوئل تنها مربی تمرین امروز سرخپوشان است که تمرین زیر نظر وی دنبال می شود نکته قابل ذکر حضور بهروز سلطانی دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس است که هم اکنون به عنوان مربی دروازه بان ها شهاب گردان و امیر عابدزاده را تمرین می دهد چون تمام مربیان خارجی این تیم به مرخصی رفته اند و نیلسون دروازه بان برزیلی پرسپولیس نیز در مرخصی است.

تماشاگران کمی در مجموعه ورزشی خیریه عمل برای تماشای تیم محبوب خود حاضر شده اند که تعدادشان به 10 نفر هم نمی رسد.

لازم به ذکر است، کارهای پا به توپ، دویدن و حرکات کششی در دستور کار پرسپولیس قرار دارد، نفرات حاضر در تمرین پرسپولیس به دستور گل محمدی به دو گروه تقسیم شده اند و تمرین را پیگیری می کنند.
 
در ادامه گزارش 10 خبرنگار و عکاس برای تهیه خبر و مخابره خبرهای سر تمرین پرسپولیس حاضر شده اند.

تمرین امروز سرخپوشان پس از سه روز تعطیلی در مجموعه ورزشی خیریه عمل برگزار می شود که این تغییر به دلیل بازسازي چمن ورزشگاه اختصاصي تمرین پرسپولیسی ها يعني ورزشگاه شهید درفشی فر است.

علی عسگری و غلامرضا رضایی ابتدای تمرین با اجازه از گل محمدی، تمرین سرخپوشان را ترک کردند، 14 بازیکن در تمرین سرخپوشان حضور دارند که به بازی فوتبال 7 نفره مشغول شدند.

شوخی مهدوی کیا و نوروزی در تمرین پرسپولیس فضای شاد و پرنشاطی را برای ادامه تمرین فراهم کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)