پرسپولیس نیوز: تیم فوتبال پرسپولیس امروز (چهارشنبه) با حضور تمامی نفرات خود از جمله هافبک عراقی‌اش تمرین کرد.

تمرین امروز سرخپوشان از ساعت ۱۱:۲۰ در ورزشگاه خیریه عمل آغاز شد.

* سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از شروع تمرین امروز در جمع بازیکنانش از اهمیت بازی با ذوب‌آهن و شرایط حساس پیش رو با توجه به صدرنشینی تیم صحبت کرد و خطاب به بازیکنان گفت: با قرار گرفتن در صدر جدول شرایط و بازی‌ها سخت‌تر و سنگین‌تر هم خواهند شد. باید با تمام قوایی که دارید برای هر بازی آماده شوید و در آن حضور پیدا کنید. پیروزی برابر ذوب‌آهن اهمیت زیادی دارد تا موقعیت‌مان را در صدر تثبیت کنیم. تا آخرین بازی با تمام توان بازی کنید. برای خانواده، خودتان، عاقبت‌تان، افتخار هواداران و پرسپولیس باید تا آخرین روز از تمام انرژی خود استفاده کنید.

* بعد از اتمام صحبت‌های برانکو، بازیکنان زیر نظر مارکو بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن تمرینات سرعتی و گذر از موانع را در برنامه قرار دادند.

* بازیکنان امید و جوان زیر نظر چوک تمرینات اختصاصی داشتند و ایگور هم برنامه‌های اختصاصی دروازه‌بان‌ها را دنبال کرد.

* در بخش تمرینات تاکتیکی، برانکو ابتدا بازی فوتبال در نصف زمین با دروازه کوچک را در برنامه قرار داد. او در این بخش از تمرین روی پرس و فرار از پرس کار کرد.

* در ادامه، استیلینوویچ تمرینات بدنی و سرعتی را برای سرخپوشان در نظر گرفت. پس از آن، برانکو عناصر دفاعی تیم و عناصر تهاجمی را جدا کرد. سپس مدافعان را خودش و مهاجمان را چوک تمرین دادند.

* بازی فوتبال در زمین کامل با تأکید روی جاگیری بازیکنان و نحوه چرخش توپ در زمین بخش بعدی تمرین پرسپولیس بود.

* تمرین امروز با دویدن و سرد کردن به مدت هفت دقیقه، به پایان رسید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)