مرجع خبری پرسپولیس : تمرين تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز پيگيري شد.

تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز از ساعت 10:30 در مجموعه ورزشي خيريه عمل پيگيري شد. در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس به گرم كردن، كار با توپ، پاسكاري هاي چرخشي، شوت زني، آقا وسط و فوتبال دستگرمي پرداختند.

* چلنگر مترجم برانكو ايوانكويچ سرمربي اسبق تيم ملي ايران در تمرين امروز پرسپوليس حضور داشت. او برخورد بسيار گرمي با كرانيكار داشت اما در خصوص حضورش در كنار سرمربي كراوات پرسپولس اعلام كرد بعيد است با توجه به وضعيتي كه دارد، چنين اتفاقي بيفتد و فقط براي بازديد به تمرينات پرسپوليس آمده است. گفتني است چلنگر سال گذشته به دليل آنچه كه مشاركت در دوپينگ بازيكن پاس همدان اعلام شد، 4 سال از فعاليت در فوتبال محروم شد.

* سعيد حلافي به دليل حضور در تمرينات تيم اميد غايب بود.

* بازيكنان برزيلي با تاخير سر تمرين حضور پيدا كردند.

* 200 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند.

* مجتبي زارعي مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس به دليل مصدوميت از ناحيه قفسه سينه تمرين نكرد.

* نبي ا… باقري‌ها، عادل كلاه كج، محسن خليلي، ابراهيم شكوري و محمد منصوري ابتدا زير نظر مولايي تمرينات اختصاصي انجام دادند و پس از دقايقي تنها محمد منصوري به جمع تمرينات گروهي پيوست.

* آرفي با رفع مصدوميت در تمرينات گروهي شركت كرد.

* كرانيكار 40 دقيقه ابتدايي تمرين را تنها نظاره گر بود و به نوشتن يادداشت مي‌پرداخت. پس از آن با فريادهاي بلند تمرينات پرسپوليس را زير نظر گرفت.

* دو مدرسه فوتبال كه از اروميه و با لباس‌هاي قرمز آمده بودند در تمرينات امروز حضور پيدا كردند.

* زادمهر، معاون ورزشي باشگاه پرسپوليس حضور داشت.

* در تمرين شوتزني كرانيكار، شيث رضايي و محمد منصوري را بيشتر از سايرين تشويق كرد. او همچنين در فوتبال دستگرمي و پاسكاري‌ها تاكيد زيادي داشت تا بازيكنان پاس هاي بدون هدف ندهند و سرعت لازم را در كارهاي خود داشته باشند.

* تمرين پرسپوليس ساعت 12 به پايان رسيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)